Waar komt jouw A2 vandaan ?
Ook ik vind het meer blauw dan groen. Ik heb nog een originele prospectus van de A2 uit 2004 en daar komt die kleur Islandgrün Metallic (6E) niet in voor. Mijn auto heeft de kleur Kristallblau metallic (4J). Je zou zo zeggen dat het deze kleur is! De wagen is wel ingevoerd uit Duitsland en daar hebben ze misschien andere kleuren dan hier!! Ook hebben zij mij eens verteld dat een exclusive uitvoering standaard mistlampen heeft, nogmaals van horen zeggen. Ook deze heeft dat niet. Ik persoonlijk vind deze kleur op foto of de mijne een van de mooiste voor deze auto. Ook hier gelukkig smaken verschillend. Zo zie je ook dikwijls A2's op het internet staan uit 2004 met de vlakke glanzende service module klep. Bij mijn weten is vanaf model jaar 2004 deze klep geribbeld !! Je zou dan denken dat dit overjarige zijn van 2003 maar in 2004 op kenteken gezet zijn. Mijn A2 is in januari 2004 op kenteken gezet en heeft die ribbel klep.
[quote="Bob"]Zal wel weer kleurendoof zijn ... maar het lijkt mij toch meer blauw dan groen ...
Wel een erg sjieke kleur, maar ben zelf toch meer van het donkere...[/quote]
Daarom heet ie ook ijslandgroen.....net niet blauw genoeg en tikkelde groener sfeer.
Bovendien heb ik de shot s'avonds rond 8 uur gemaakt, beetje warme gloei over de audi.
Ik ga een keertje foto's maken in de ochtend-glorie......kijken wat de kleur wordt......niet zomaar kleurdoof maar meer kleurblind. :geek:
Wel een erg sjieke kleur, maar ben zelf toch meer van het donkere...[/quote]
Daarom heet ie ook ijslandgroen.....net niet blauw genoeg en tikkelde groener sfeer.
Bovendien heb ik de shot s'avonds rond 8 uur gemaakt, beetje warme gloei over de audi.
Ik ga een keertje foto's maken in de ochtend-glorie......kijken wat de kleur wordt......niet zomaar kleurdoof maar meer kleurblind. :geek:
- JanvanderGrond
Mijn Audi A2 komt uit Duitsland, heeft in Berlijn rondgereden.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De onze komt ook uit Duitsland, en heeft daar rondgereden als auto van de fabriek. Dus in Inglostadt zelve. In 2006 naar Nederland gekomen met de toenmalige 2de eigenaar mee, naar Amsterdam. Mijn vrouw is de 3de eigenaar.
- Audi_gekkie
Tweety komt uit Duitsland, Krefeld.
De eerste eigenaar heeft er ruim 2.5 ton in gereden, de 2e eigenaar 40.000km.
Ik ga nu naar de 4 ton
De eerste eigenaar heeft er ruim 2.5 ton in gereden, de 2e eigenaar 40.000km.
Ik ga nu naar de 4 ton

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mijn Color Storm is door Pon nieuw geleverd, heb hem zelf bij de Audi-dealer gekocht ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot