Hey allemaal,
Zag dit op internet voorbij gaan. Kon het niet laten om het hier te plaatsen. Zo grappig. Wie zou dit wel willen?
Audi A2 pick-up versie
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nog meer info, is hier vaker besproken: https://www.4legend.com/2018/audi-a2-ca ... e-audi-a2/
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Deze werd vervoerd op ambulance... geen kenteken, en ik ben er mee bezig, verstevigde bodem, maar moet nog op RDW wachten, sinds de nieuwe serie kentekens er is een wachttijd in Lelystad.
Iets anders gemaakt, maar de verkeersdrempel proef ging goed, zelfs de enkele Open Sky bleef werken, en dat heeft nog geen enkele eerder gemaakte Caddy.
Bij een afkeur, kans is groot bij RDW ga ik deze elders in Europa keuren en invoer is dan makkelijker....
Iets anders gemaakt, maar de verkeersdrempel proef ging goed, zelfs de enkele Open Sky bleef werken, en dat heeft nog geen enkele eerder gemaakte Caddy.

Bij een afkeur, kans is groot bij RDW ga ik deze elders in Europa keuren en invoer is dan makkelijker....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
Ik heb een ex achterschade zo omgebouwd... maar kenteken is even wachten op RDW.....
Deze was met Open Sky en niet als hier op plaatje... wel moest ik van 2 naar 1 beweegbare glasplaat terug.
Ook geen Shit Bars en zo gewoon lichte constructie en bodem en bij achter deuren verstevigd omdat ik via via hoorde dat deze wel eens kraakte en niet door keuring is gekomen.
Als je meerdere foto's bekeek zie je vaak een Ambulance om deze wel erg mooi gemaakte af te voeren maar niet voor dagelijks.... ik wil deze wel dagelijks gebruiken en met LPG5 installatie rijden.
Gewicht is nu onder de 850 gekomen dus geen LPG toeslag en als je weet wat achterbank en verdere bekleding weegt... zo kaal mogelijk gedaan, zelfs de trekhaak even weggehaald, aluminium balk is veel minder dan trekhaak....
Maar ik wacht op RDW en hoop binnenkort rijdende met 2 persoons Inca want die naam vind ik leuker en VW was ooit fout in de oorlog...
Deze was met Open Sky en niet als hier op plaatje... wel moest ik van 2 naar 1 beweegbare glasplaat terug.
Ook geen Shit Bars en zo gewoon lichte constructie en bodem en bij achter deuren verstevigd omdat ik via via hoorde dat deze wel eens kraakte en niet door keuring is gekomen.
Als je meerdere foto's bekeek zie je vaak een Ambulance om deze wel erg mooi gemaakte af te voeren maar niet voor dagelijks.... ik wil deze wel dagelijks gebruiken en met LPG5 installatie rijden.
Gewicht is nu onder de 850 gekomen dus geen LPG toeslag en als je weet wat achterbank en verdere bekleding weegt... zo kaal mogelijk gedaan, zelfs de trekhaak even weggehaald, aluminium balk is veel minder dan trekhaak....
Maar ik wacht op RDW en hoop binnenkort rijdende met 2 persoons Inca want die naam vind ik leuker en VW was ooit fout in de oorlog...

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Met foto's, goed op weg en bijna klaar.
Ondanks dat geboor en gezaag hier niet heel erg gewaardeerd wordt, vinden jullie het misschien toch wel leuk......
https://www.a2oc.net/community/index.ph ... ect.33859/
Ondanks dat geboor en gezaag hier niet heel erg gewaardeerd wordt, vinden jullie het misschien toch wel leuk......

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- eekhoorntje
Ik weet wat er kan gebeuren, 1e naar schroot pers gegaan...
Je moet onder de voordeuren eerst steunwielen monteren onder zodat je kunt verplaatsen zolang frame er nog niet in zit... eenmaal geknikt is metaal inleveren...
Kan niet zien of ze dit onder hebben gedaan... en mooi stevig frame.
Alleen is RDW afkeur of verklaring Audi fabriek vragen.
Leuk project maar je moet deze eerst elders in makkelijker land laten keuren en invoeren en dan pas
na een jaartje op NL kenteken laten zetten....
Zelf heb ik voor Aluminium traanplaat gekozen, dikker en sterker dan dit blik.
Ik hoop dit jaar nog met een Inca te komen, Caddy is zo VW....
Achter de voorstoelen zit niets meer dus leuk voor flinke LPG tank!
Dit moet voor je het frame ging plaatsen doen, anders kom je er nooit meer bij.
Maar nu eerst even een huisje in Groningen bouwen, dat is ook leuk...
Wel is deze op de foto met mooier interieur, ik gebruik/misbruik de Inca als vrachtwagen en dat is te zien!
Je moet onder de voordeuren eerst steunwielen monteren onder zodat je kunt verplaatsen zolang frame er nog niet in zit... eenmaal geknikt is metaal inleveren...
Kan niet zien of ze dit onder hebben gedaan... en mooi stevig frame.
Alleen is RDW afkeur of verklaring Audi fabriek vragen.
Leuk project maar je moet deze eerst elders in makkelijker land laten keuren en invoeren en dan pas
na een jaartje op NL kenteken laten zetten....
Zelf heb ik voor Aluminium traanplaat gekozen, dikker en sterker dan dit blik.
Ik hoop dit jaar nog met een Inca te komen, Caddy is zo VW....

Achter de voorstoelen zit niets meer dus leuk voor flinke LPG tank!
Dit moet voor je het frame ging plaatsen doen, anders kom je er nooit meer bij.
Maar nu eerst even een huisje in Groningen bouwen, dat is ook leuk...
Wel is deze op de foto met mooier interieur, ik gebruik/misbruik de Inca als vrachtwagen en dat is te zien!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Waanzinnig resultaat! Niet in de eerste plaats de gekozen kleur voor exterieur, maar interieur heeft ook een schitterende metamorfose ondergaan. Zal vast de nodige duiten gekost hebben, maar unieker dan uniek is-tie hiermee zeker!Spits schreef: ↑25 apr 2021, 13:16Met foto's, goed op weg en bijna klaar.
Ondanks dat geboor en gezaag hier niet heel erg gewaardeerd wordt, vinden jullie het misschien toch wel leuk......![]()
Even los van de technische risico's die hierboven door onze expert aangehaald worden en ongetwijfeld door de echte experts van de ombouw zijn weggenomen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16