Zoals als laatste was afgesproken met Jan Eenink, zou hij het geld overmaken wat is betaald voor de helaas defecte koplampen, inclusief verzendkosten naar Vorden.
Uiteindelijk is dat toch een beetje anders gelopen.
Ik vroeg aan Jan of hij toevallig niet tegen inkoopsprijs een setje nieuwe koplampen kon leveren aan mijn ouders, dit omdat Jan met Eenink Auto’s natuurlijk een bedrijf is.
Jan gaf aan dat hij nog een compleet nieuwe set had liggen en dat mijn ouders deze set tegen een kleine bijbetaling (bovenop de al betaalde prijs voor de defecte koplampen) konden krijgen.
Al met al een zeer scherpe prijs, inclusief stelmotors en lampjes. Dit ga je nergens anders vinden. Kortom; een mooie deal!
Mijn ouders zijn daarop ingegaan, dus nieuwe koplampen laten komen en de defecte koplampen zijn op kosten van Eenink retour gegaan naar Vorden.
Een zeer goede service, waar ik, maar nog belangrijker, mijn ouders heel blij mee zijn!
Hierbij wil ik dan ook voor toekomstige potentiële kopers die dit lezen even extra duidelijk maken dat ondanks de incidentele mindere verhalen die er zijn over Jan Eenink, hij het uiteindelijk wel altijd goed oplost en Eenink Auto’s een meer dan prima adres is om een mooie A2 te kopen of onderdelen voor je A2.
En nee, ik plaats dit niet in opdracht van. Dit is mijn eigen initiatief.

Hierbij wat foto’s.