Dag allemaal,
Momenteel is mijn A2 in onderhoud bij de VW-dealer in Wageningen, omdat ik daar al lang kom en er eerder in de buurt woonde. Inmiddels ben ik verhuisd naar Nijmegen en wordt dit qua afstand wel erg ver.
Is er iemand die een goed adres weet in of bij Nijmegen voor het onderhoud van mijn A2 (FSI)?
De VW/Audi-dealer in Nijmegen is geen optie, heb daar zoveel slechte ervaringen mee gehad in de tijd dat ik nog VW reed...
Alvast bedankt voor de reacties.
Vraag Waar A2 in onderhoud (Nijmegen)
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De A2 laat ik ook door Lukas (A2 Dokter) onderhouden, ondanks dat ik ‘gewoon’ een 1.4 heb. Heb de auto daar laten nakijken voor ik ‘m kocht en eigenlijk sindsdien altijd daar laten vertroetelen.
De TT wordt onderhouden door Audi Zenna, omdat ik in Arnhem woon en ik die auto uitsluitend bij Audi zelf in onderhoud wil hebben. Ben overigens niet enthousiast over Audi Zenna, maar het is wat het is.
De TT wordt onderhouden door Audi Zenna, omdat ik in Arnhem woon en ik die auto uitsluitend bij Audi zelf in onderhoud wil hebben. Ben overigens niet enthousiast over Audi Zenna, maar het is wat het is.