reklame en adblock

Algemene discussie over de A2
ericosman

28 aug 2015, 10:52 0 x

Maar.... @Dirck waarom perse een vereneging? Op de manier hoe het nu is is niemand gedwongen om te betalen enz. Ja er zijn reclames op de site maar om deze direct heel storend te noemen? Verder heeft @Peter volgensmij niet (openlijk) gezegt dat hij er mee wilt kappen.... Als dit topic hier over ging was je opmerking wel gepast... Wat @Peter ook kan doen is een groepje betaalde gebruikers maken en het geld gewoon op zijn paypal ofzo laten storten.... Zodat hij hier de hosting kosten van kan betalen en misschien nog een biertje.

Als je er een club van gaat maken of wat dan ook zijn er opeens veel dingen verplicht voor "het bestuur" en als @Peter nog plezier heeft aan het forum maar een andere auto heeft moet dit toch geen probleem zijn?

Sorry als mijn verhaal wazig is... Ben mobiel op dit moment.
Dirck

28 aug 2015, 19:15 0 x

@Ericosman, niets mis met jou voorstel maar....

Er was ooit enkele maanden terug een plan voor de vakantie er een echte club van te maken, niet mijn voorstel maar wel mijn steun.

Geld doneren kan maar word zelden gedaan helaas. (ik ook nog niet gedaan)

Club logo, ja daar was een discussie over en kost ook geld.

Mijn voorstel, maak reclame met A4 tot A5 te vouwen met info over ons forum en eventueel latere club voor de 70% A2 rijders die hier nog niet zitten... of hier 30% aangemeld is laat ik aan andere over...????

Actiegroep? Ja ook dat kan, de 1.2 Tdi is Euro4 en die van 2000 mag Utrecht niet in!
Maar de 1.4 Tdi van 2001 die Euro3 dus vuiler is wel....

Dit onrecht staan we als club sterker dat een vuile Euro3 uit 2001 of later wel mag en een schonere Euro 4 uit 2000 of 1999 er niet in mag!

Dus Utrecht wijzen op hun fout van kenteken afgifte datum...
Tussen 31 december 2000 en 2 januari 2001 zit geen verschil en een Euro norm is duidelijker en eerlijker....

Daarom denk ik aan vereninging of stichting die de Club juridisch een goede status geeft.

En PON, er waren vroeger 4 clubs voor de Lupo 3 liter waarvan er slechts 1 subsidie kreeg en erkend werd!
Wij hebben nog maar 1 A2 forum/club dus maken daar ook kans op...
Net als de Audi dag die 1 week na onze meeting gehouden werd...

En wat denk je van korting bij Officiële Audi dealers?
Daarom is een club naast het gratis forum een oplossing voor zowel ons persoonlijk voordeel als anti reclame blok voor mensen die zich wel storen.... ik zie alleen maar dingen die ik net online heb gekocht heb dus altijd die links te laat!

:( |)
Plaats reactie