Hoi Jur,
Ik heb geen originele audi deurvergrendeling op de A2 waarvoor de sleutel nodig was. Heb wel deze 2 nog liggen (oude + nieuwe model) die je voor € 10,- exc. verzendkoten samen mag hebben van me. Zijn beiden nieuw en ongebruikt en moeten dus nog op maat geslepen worden en er zit geen transponder bij (volgens mij).
gr Robbert
Sleutel laten bijmaken, ervaringen?
- Jur
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Thanks voor het aanbod, maar ik wil er wel graag een transponder intrebbor77 schreef: ↑23 aug 2018, 14:45Hoi Jur,
Ik heb geen originele audi deurvergrendeling op de A2 waarvoor de sleutel nodig was. Heb wel deze 2 nog liggen (oude + nieuwe model) die je voor € 10,- exc. verzendkoten samen mag hebben van me. Zijn beiden nieuw en ongebruikt en moeten dus nog op maat geslepen worden en er zit geen transponder bij (volgens mij).
gr Robbert

- Luc & Chris
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi Robberttrebbor77 schreef: ↑23 aug 2018, 14:45Hoi Jur,
gr Robbert
Ik neem aan dat je deze niet meer hebt?
Bij toeval bij een Audi A2 uit 2002 terecht gekomen....
ICD drager sinds 20 juni 2016.

ICD drager sinds 20 juni 2016.