Mandel beige: En hij staat nu in de bus.
Uitladen is een ramp... net als naar binnen rijden weg ging met ingeklapte spiegels,
maar uitstappen als Dukes of Hazard!
Eerst uitrusten, en nee, deze Italiaan is schadevrij links achter.
Verder is ombouw naar EV voor mijn geen schandaal.
Ook is deze Italiaanse zonder open Sky, helaas met Fuck Tape dicht gemaakt omdat de glas plaat wel erg scheef getrokken zit.
Verder lijken de stoelen wel op die van Hans Jan, alleen deze iets meer vlekjes, en ook helaas bijpassende mooie wit geworden knoppen op Airco en licht schakelaar, net als alle 4 elektrische ramen ook mooi wit zijn geworden!
Ik kocht deze bij opbod voor de sloop!
€174,- en niemand die meer bood voor een ATL, wist niet dat ze ook als diesel geleverd waren....
Blikken wielen met doppen, maar hoe kreeg je een velg stuk zonder wieldop te kraken?
Mijn LY1R is verder nog voorzien van mooi maanlandschap, witte sterretjes door steenslag op de motorkap. 3 spaken stuurtje en leuke Radio + CD...speler.
Wel flink wat KM, ga straks uitlezen of die kloppen, bijna 600.000.
Verder heb ik op basis van 5 matige foto's gekocht, met originele trekhaak.
Ik weet dat ze bij Jet Carrs er vaak beter bij staan!
Geen idee wat ik nog meer tegen ga komen, eerst uitladen en ik kan geen verlies meer maken, weet wat ze op Ebay voor een trekhaak bieden!
Wel is het weer uit de bus halen een hele toer, klim er maar weer eens in, denk dat ik een ander leniger persoon ga vragen om via zijraam naar binnen te klimmen.
Foto komt dus ooit wel!
Slechts 2x440 Km maar met inladen en eruit klimmen een hele klus.
Ik heb dus nu eigenlijk een echte Anti Jan Eenink Auto!