Audi A2 foto topic - Denk aan je kenteken!
- NicolasVDW
dit weekend samen met een vriend wat foto's gaan trekken van onze wagens, 2 uitersten zijn het werkelijk. Maar elk apart en vol karakter. Ik wou jullie de beelden niet onthouden:

- NicolasVDW

- NicolasVDW

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooie (schemer)foto's @NicolasVDW! Oldtimer versus youngtimer. Alhoewel origineel, verstoren de dakdragers het resultaat naar mijn idee een beetje.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- NicolasVDW
Bedankt @HansJan, de dakdragers zaten er al op en we dachten snel foto's te gaan nemen, vandaar..
Volgende keer zal het zonder dakdragers zijn
Volgende keer zal het zonder dakdragers zijn

Hier heeft HansJan wel een puntje , ze zijn toch snel gedemonteerd ??Mooie (schemer)foto's @NicolasVDW! Oldtimer versus youngtimer. Alhoewel origineel, verstoren de dakdragers het resultaat naar mijn idee een beetje.
Maar ik begrijp jou insteek ook ( rat look kever) maar daar leent de A2 zich niet voor.
- NicolasVDW
haha, neen @pocoloco ik ga niet voor de ratlook of hellflush
Ik kwam net terug van de doe-het-zelfzaak en passeerde bij een maat en dachten dan dat het het ideale moment was om foto's te maken. Houtbalken eraf, maar de sleutels lagen nog thuis...

Ik kwam net terug van de doe-het-zelfzaak en passeerde bij een maat en dachten dan dat het het ideale moment was om foto's te maken. Houtbalken eraf, maar de sleutels lagen nog thuis...