Ik heb een Volvo op diesel, die gaat 15% meer in de wegenbelasting kosten. Maar: Youngtimer op de zaak, dus of ik nu ieder kwartaal 423 euro of 486,50 moet voorschieten aan Zijne Majesteit, het gaat toch van m’n inkomsten af, samen met alle andere onderhouds- en brandstofkosten, waarover ik ook nog eens geen BTW hoef af te dragen... Goed, voor privé gebruik betaal ik 35% inkomstenbelasting over de dagwaarde. Maar die is (ironisch genoeg door alle dieselhaat) flink gedaald.
Ik moet alleen wat binnensteden gaan mijden, maar daar is de A2 voor. Op benzine.
Bizar.
Aanslag fijnstoftax
- Alta Plana
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Volvo en Spider de deur uit gedaan vanwege vliegschaamte, treinschaamte, vleesschaamte. Eergisteren achterste ramen laten tinten van de A2 vanwege inbraakangst. Prachtig voor 100 euro. Zelfde kleur als t schuifdak. T kostbare staal op de achterbank is vrijwel onzichtbaar. Belangrijk! De kerstborrel in de Prael was erg killing net. Niet doen!
- Bijlagen
-
- IMG-07c0c6e41e9ce41920a5e8c025c964fd-V.jpg (4.21 MiB) 1712 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ook mijn Kampeerauto werd 15% duurder.
Deze Ex bestelbus die voor particulieren €2000,- koste en naar €2300,- zou gaan....
Alleen kan de provincie hun tarief nog aanpassen... maar dat is niet zoveel.
Vreemd dat een zware 1900 kg wegende bus meer moet kosten dan een kleine 1.2 Tdi bespaardiesel!
Met Euro II ben ik zeker nergens welkom, voor 2000 dus mijn 1999 busje Mokum nooit meer in... tenzij je een ontheffing aan gaat vragen... hoe krom is die regel als je voor Centrum Amsterdam gewoon een gratis ontheffing kan krijgen omdat je de Invalide buurvrouw misbruikte voor Gratis Parkeren!
Met deze maatregel verviel zowel de Voor 1999 eis als Parkeertarief, en de vrijkaartjes van Concertgebouw, Nederland is corrupt en ik gelukkig zelf ook!

Deze Ex bestelbus die voor particulieren €2000,- koste en naar €2300,- zou gaan....
Alleen kan de provincie hun tarief nog aanpassen... maar dat is niet zoveel.
Vreemd dat een zware 1900 kg wegende bus meer moet kosten dan een kleine 1.2 Tdi bespaardiesel!
Met Euro II ben ik zeker nergens welkom, voor 2000 dus mijn 1999 busje Mokum nooit meer in... tenzij je een ontheffing aan gaat vragen... hoe krom is die regel als je voor Centrum Amsterdam gewoon een gratis ontheffing kan krijgen omdat je de Invalide buurvrouw misbruikte voor Gratis Parkeren!
Met deze maatregel verviel zowel de Voor 1999 eis als Parkeertarief, en de vrijkaartjes van Concertgebouw, Nederland is corrupt en ik gelukkig zelf ook!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zitte zuipe?Lar schreef: ↑14 dec 2019, 03:46Volvo en Spider de deur uit gedaan vanwege vliegschaamte, treinschaamte, vleesschaamte. Eergisteren achterste ramen laten tinten van de A2 vanwege inbraakangst. Prachtig voor 100 euro. Zelfde kleur als t schuifdak. T kostbare staal op de achterbank is vrijwel onzichtbaar. Belangrijk! De kerstborrel in de Prael was erg killing net. Niet doen!
betutteling is zinloos; passie is Goud