Nieuwe A2 concept

Algemene discussie over de A2
Poppy2002

09 sep 2011, 12:08 0 x

Hij is wel om te likkebaarden zo leuk en natuurlijk innovatief, en of het zo moest zijn, op de terugweg van Zwitserland even een afslag Frankfurt nemen en vast wat folders/flyers meenemen als ze die al hebben.
Ik wil hem wel met eigen ogen zien maar 200 km en dan weer 4 uur opladen? :s hock:
Of heb ik dat nou verkeerd gelezen/begrepen?
Romulus

09 sep 2011, 13:22 0 x

[quote="Poppy2002"]Hij is wel om te likkebaarden zo leuk en natuurlijk innovatief, en of het zo moest zijn, op de terugweg van Zwitserland even een afslag Frankfurt nemen en vast wat folders/flyers meenemen als ze die al hebben.[/quote]Dat zou leuk zijn! Maar ik vraag het me af als ik zie in welk stadium de ontwerpen nu nog zijn.
[quote="Poppy2002"]Ik wil hem wel met eigen ogen zien maar 200 km en dan weer 4 uur opladen? :s hock: [/quote]Dat zijn wel heel normale getallen voor zuiver elektrische auto's op dit moment. Voor veel dingen is dat voldoende (boodschappen, woon/werk) maar voor veel ook niet. Onze huidige auto's zijn "alleskunners", het is de vraag of dat zo kan blijven met andere aandrijving.
j.hoeben1

09 sep 2011, 14:09 0 x

Hoi allemaal, ik ben het met Romulus helemaal eens. Het is nu nog in een veel te vroeg stadium om zoiets aan te schaffen. Dit zijn leuke hebbedingetjes en voor mensen die met hun geld geen raad weten, maar meer ook niet. Ik zie dit niet als een volwaardige auto want de actieradius is nog steeds erg beperkt en dus onvoldoende. Maar wat mij het ergste zou storen is de oplaadtijd. Als je met vakantie gaat bijv. ergens naar het zuiden van Europa ben je 3 of 4 dagen onderweg :evil: . Als boodschappentuutje heel leuk maar meer ook niet en daar zijn ze veel te duur voor. Voordat ik ooit zo'n karretje aanschaf moeten er nog hééééél veel verbeterd worden. Ik ga ook regelmatig naar autosalons (Amsterdam en ook Brussel) maar bekijk dan dergelijke karretjes op afstand en met veel minder interesse dan zeg maar de gewone auto's. Maar leuk en innovatief is het natuurlijk wel.
Gr. Sjors
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

09 sep 2011, 14:26 0 x

Ik ga ervan uit dat er toch ook wel een versie komt met een benzinemotor.
Johan

23 sep 2011, 12:18 0 x

Je moet hem natuurlijk in het echt zien en in een definitief jasje, maar ik vind het wel wat hebben. Het is nog steeds een A2, in tegestelling tot veel andere opvolgers van succesnummers.
audietje

29 sep 2011, 17:02 0 x

Op de site van onze Duitse collega's staat een veelheid aan foto's van de concept nieuwe A2.
Bijna ieder schroefje is gefotografeerd :lol:
Vermoedelijk gemaakt in Frankfurt

http://www.a2-freun.de/forum/index.php

groet
Audietje
Plaats reactie