De OSS dakantenne werd volgens mij geleverd icm de carkit ivm verbeterde ontvangst. Wie weet het zuivere antwoord?
Ik ga zoeken naar deze draadjes om de verschillen duidelijk te krijgen. Ben je het vaker hier tegengekomen?HansJan schreef: ↑27 aug 2021, 21:51Het SportFahrwerk dat door Quattro werd ontwikkeld brengt de auto 10mm lager bij het asfalt en meer progressieve schokdempers.
Dit kon apart besteld worden en werd standaard op het S-Line (Plus) pakket geleverd waar ook de 17 inch RS4 velgen onderdeel van waren. De verschillen tussen deze pakketten zijn in andere draadjes eerder toegelicht, maar de Plus is uiteraard de meest complete.
Weet je zeker dat er een gat in zit ? dacht dat het plak-antennes zijn. Tenminste bij de OSS daken. Ik heb deze optie ook erin met werkende Nokia carkit, op de Concert I, alleen werkt het niet samen met bluetooth. Antennes, alsmede losse rubbers zijn nog nieuw verkrijgbaar.
Deze S-line heeft icm. OSS een zwarte hemel. Even doorswipen naar de foto in de advertentie:Caspeer schreef: ↑27 aug 2021, 08:59Ik hoor graag hoe jullie denken over:
42 - zwarte hemelbekleding, kenmerk van S-Line maar was het ook een losse optie? Ik heb nog nooit in het echt een zwarte hemel mogen bewonderen (in de A2).
69 - technologiepakket met antenne op het dak, heel weinig A2s tegengekomen met het schattige antennetje op het dak.