Gezamelijk sleutelen aan A2. Waar, wie en wanneer?
1. A2 3L Maarten - vervangen remschijven en blokken
2. Audietje - montage mistlampen
3. Mvdklip
4. Romulus - vervangen versnellingsbakolie en bekerhouder
5. Woco - vervangen versnellingsbakolie en thermostaathuis
6. lemoi - vervangen versnellingsbakolie
7. mx-man - nog geen plannen
8. j.hoeben1 - radio correct aansluiten, gezelligheid
9. Rens 79 - gezelligheid
10. petera2s-line - montage mistlampen
11. msstona - vervangen versnellingsbakolie
Datum: tbc
2. Audietje - montage mistlampen
3. Mvdklip
4. Romulus - vervangen versnellingsbakolie en bekerhouder
5. Woco - vervangen versnellingsbakolie en thermostaathuis
6. lemoi - vervangen versnellingsbakolie
7. mx-man - nog geen plannen
8. j.hoeben1 - radio correct aansluiten, gezelligheid
9. Rens 79 - gezelligheid
10. petera2s-line - montage mistlampen
11. msstona - vervangen versnellingsbakolie
Datum: tbc
- lucien
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Hi mede a2 bezitters, ik zit in Alkmaar en heb de beschikking over een fotostudio, gezamelijk klussen lijkt me ook erg gezellig, mijn studio kan zeker twee A2's tegelijk hebben, deze ruimte kost niets. Idee?
heb zelf ook wel kleine klusjes en heb enige klus ervaring, ook weer niet zo veel.
Heb wel bekerhouders over!
groet,
Lucien
heb zelf ook wel kleine klusjes en heb enige klus ervaring, ook weer niet zo veel.
Heb wel bekerhouders over!
groet,
Lucien
Hoi sleutelaars,
We kunnen nog lang treuzelen over wanneer en waar. Laten we een sluitingsdatum van aanmelden invoeren. Ik stel voor zondag 20 november 12.00uur. Dan, wanneer en de plaats bepalen, (als het kan de winter voor zijn). Het beste volgens mij een plaats waar je de meeste plaats :? hebt en denk ik ook waar men een hefbrug heeft. En dan als het kan het centraalst gelegen van de deelnemers. Dan zou het leuk zijn dat er het liefst alle goeie sleutelaars bij zijn bijv. Theo mis ik tot nu toe in het lijstje, want aan de sleutelaars van het type Sjors heb je erg weinig :roll:
:? :o
Dus Theo,snik :cry: aanmelden graag!
Groet,
Sjors
We kunnen nog lang treuzelen over wanneer en waar. Laten we een sluitingsdatum van aanmelden invoeren. Ik stel voor zondag 20 november 12.00uur. Dan, wanneer en de plaats bepalen, (als het kan de winter voor zijn). Het beste volgens mij een plaats waar je de meeste plaats :? hebt en denk ik ook waar men een hefbrug heeft. En dan als het kan het centraalst gelegen van de deelnemers. Dan zou het leuk zijn dat er het liefst alle goeie sleutelaars bij zijn bijv. Theo mis ik tot nu toe in het lijstje, want aan de sleutelaars van het type Sjors heb je erg weinig :roll:

Groet,
Sjors
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik denk dat het eerste vereiste een datum en locatie prikken is. Qua locatie moet je kijken of hij:
a. Een beetje centraal gelegen is, maar eigenlijk was er al vaag afgesproken een stukje onder de grote rivieren.
b. De inrichting compleet is. Hefbruggen gereedschap e.d
c. Qua omvang ook groot genoeg is, zodat iedereen ook geholpen kan worden.
d. Ik zou het op prijs stellen dat er ook iets ter plekke of in de naaste omgeving is voor de inwendige mens.
Als er een datum en locatie is vastgesteld, dan kun je nog altijd kijken of er een aanmeldingstermijn nodig is, uit ervaring weet ik dat er mensen afvallen of erbij komen. Personen die alleen maar willen kijken zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik heb onlangs ook een eventuele locatie bezocht, een doe het zelf garage in Swalmen, zeer compleet 4 hefbruggen, al het gereedschap wat je je kunt bedenken, zelfs een spuitcabine ter beschikking, banden wissel (balanceer)apparaat. De prijs per brug was €12,50 per brug per uur.
Ik heb echter voor mezelf besloten dat het deze niet wordt, er was alleen plaats voor de 4 bruggen, meer auto,s konden er niet in, bovendien vondt ik het een rommel. Er lagen veel onderdelen en de ( cantine) was heel erg smerig.
a. Een beetje centraal gelegen is, maar eigenlijk was er al vaag afgesproken een stukje onder de grote rivieren.
b. De inrichting compleet is. Hefbruggen gereedschap e.d
c. Qua omvang ook groot genoeg is, zodat iedereen ook geholpen kan worden.
d. Ik zou het op prijs stellen dat er ook iets ter plekke of in de naaste omgeving is voor de inwendige mens.
Als er een datum en locatie is vastgesteld, dan kun je nog altijd kijken of er een aanmeldingstermijn nodig is, uit ervaring weet ik dat er mensen afvallen of erbij komen. Personen die alleen maar willen kijken zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik heb onlangs ook een eventuele locatie bezocht, een doe het zelf garage in Swalmen, zeer compleet 4 hefbruggen, al het gereedschap wat je je kunt bedenken, zelfs een spuitcabine ter beschikking, banden wissel (balanceer)apparaat. De prijs per brug was €12,50 per brug per uur.
Ik heb echter voor mezelf besloten dat het deze niet wordt, er was alleen plaats voor de 4 bruggen, meer auto,s konden er niet in, bovendien vondt ik het een rommel. Er lagen veel onderdelen en de ( cantine) was heel erg smerig.
hier ben ik een paar keer geweest: http://dhost.info/degremlin/
eigenaar is ook heel behulpzaam en kan zo onderdelen voor je bestellen en zijn er dan ook snel:
eigenaar is ook heel behulpzaam en kan zo onderdelen voor je bestellen en zijn er dan ook snel:
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Kijk die Hans is goed bezig !! betreffend bedrijf heeft ook alles in huis, zonder goed en veilig gereedschap doe je ook niets. Hefbruggen zijn bij een meeting onmisbaar. Wat mij betreft mag je die eigenaar eens gaan benaderen, wellicht korting als we de "toko" voor de gehele dag afhuren.
Ik heb zelf momenteel niets op mijn verlanglijstje staan, ik kan:
Schokbrekers achter vervangen
Lambdasonde voor vervangen
Temperatuursensor t.b.v koelvloeistof vervangen
Versnellingsbak olie verwisselen (GMD bak)
Mistlampen inbouwen met originele mistlamp schakelaar
Ik kan maar 1 zaterdag in de 2 weken vanwege mijn werk, eerstvolgende zaterdag 11 December en dan om de 2 weken
Ik heb zelf momenteel niets op mijn verlanglijstje staan, ik kan:
Schokbrekers achter vervangen
Lambdasonde voor vervangen
Temperatuursensor t.b.v koelvloeistof vervangen
Versnellingsbak olie verwisselen (GMD bak)
Mistlampen inbouwen met originele mistlamp schakelaar
Ik kan maar 1 zaterdag in de 2 weken vanwege mijn werk, eerstvolgende zaterdag 11 December en dan om de 2 weken
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="j.hoeben1"]Hoi chipsoer,
Swalmen, dat zou voor mij wel lekker kort bij huis zijn. Ik kom uit de schitterende plaats Budel :cry: :lol: . Jammer.
Sjors[/quote]
Hoi Sjors, ik sta inderdaad nog niet in het lijstje omdat ik eigenlijk niets te sleutelen heb (je begrijpt dat ik zelf zaken meestal direct oplos). Dit neemt niet weg dat ik best wil komen (al is het alleen maar om eventueel daar waar nodig te adviseren en uiteraard voor de gezelligheid).
Ik was dan ook in deze in afwachting van de definitieve datum en plaats.
V.w.b. dat "schitterende plaatsje Budel", daar heb ik uit mijn diensttijd (68-69) helemaal niet zo'n mooie herinneringen aan, maar dat zal wel aan de activiteiten hebben gelegen die wij moesten verrichten en niet aan het plaatsje zelf.
Theo
Swalmen, dat zou voor mij wel lekker kort bij huis zijn. Ik kom uit de schitterende plaats Budel :cry: :lol: . Jammer.
Sjors[/quote]
Hoi Sjors, ik sta inderdaad nog niet in het lijstje omdat ik eigenlijk niets te sleutelen heb (je begrijpt dat ik zelf zaken meestal direct oplos). Dit neemt niet weg dat ik best wil komen (al is het alleen maar om eventueel daar waar nodig te adviseren en uiteraard voor de gezelligheid).
Ik was dan ook in deze in afwachting van de definitieve datum en plaats.
V.w.b. dat "schitterende plaatsje Budel", daar heb ik uit mijn diensttijd (68-69) helemaal niet zo'n mooie herinneringen aan, maar dat zal wel aan de activiteiten hebben gelegen die wij moesten verrichten en niet aan het plaatsje zelf.
Theo