De laatste upgrade die ik nog wilde hebben .
- Sturdygurdy
Nice ride, ik dacht altijd dat de A2 ongepimpt het mooist was, maar je hebt het met veel smaak en aandacht voor het model gedaan. Ik ben nog steeds weg van de aluminium-look stootstrip. Zou bij de mijne ook erg mooi staan! Niets dan lof!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je nou alleen naar de muziek geluisterd? :-DGaaf nummer ook op het beginIk had hem idd niet gezien.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hoe moet je hem anders kiezen? :-))Ik wist niet dat je een nummer kon zien =))
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
dankje , maar dat is geen gezichts bedrog ,het is een rubber wat in veel in aftermarkted sensoren zit.Complimenten, dit is zeker de meest bijzondere die ik ooit gezien heb. Niets op aan te merken. In een woord geweldig!
In de video lijkt het een beetje alsof de parkeersensoren een donker randje tussen binnenste ring en buitenste ring hebben, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn.
- Audi_gekkie
Je hebt van die pietlutten
)
Geintje @laudeamus-A2. Goed gezien! :-bd

Geintje @laudeamus-A2. Goed gezien! :-bd