Er is een verschil tussen willen en een auto kunnen lossen!
Mijn gezondheid is flink minder geworden dus duurde het gewoon een maand of zo.
En de deuren van HansJan, goed sluiten is gewoon afstellen, maar zijn de naden nu ook mooi recht?
Mijn zoon heeft ook een matig herstelde Pinin grune waarbij de achterklep perfect sluit na veel afstellen en zoeken, maar.... die brievenbus links & rechts zeker niet 100% gelijk te krijgen.
Ik melde een verse aankoop van sloper, op matige foto een leuke prijs geboden. Verder bij inladen in de regen gezien dat de stoelen echt gebruikt zijn!
Verder tape op nog niet gesloten dak......
Wat ik nog meer tegenkom, voor onderdelen rendabel maar herstel zou leuk zijn. Zeker deze kleur maar motorkap steenslag, deur links achter vervangen en bumper achter ook... dus krasjes.... Ja, dat is flinke kras en waardeloos gedumpt.
Ik heb een mede forum lid uit Rotterdam via Pb geholpen aan adresje en die gaat nu proberen er euro 5 op te krijgen!
Met ombouw en keuren elders in Europa en dan terug naar NL?
Ik heb al verteld, vermoedelijk pakken ze de op chassis nr gevonden gegevens....
Maar hij denkt het beter te weten, en als het lukte... is het voor vele Diesels een leuke oplossing.
Ik noem geen namen, mag hij zelf doen.
Maar een scheef gezakte auto even recht zetten, met Reuma minder kracht en als het fout gaat, is er nog meer spuitwerk aan A2 + de Renault, het ooit geliefde merk van.....

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...