Misschien wel leuk om het te melden.
Er zijn nog 4532 Audi a2 in Nederland, October 2023
Veelal 1.6 en euro 3.1.4 diesels worden gedemonteerd, ondanks dat ze rijdend zijn en even op marktplaats te koop hebben gestaan
https://www.schadeautos.nl/search?lang= ... 6&model=56
Hoeveel A2 nog op kenteken NL
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik vind dit een heel interessant item.
Hoe duurzaam is het dus om een carrosserie te maken die niet roest.
Roest is een van de oorzaken om afscheid te nemen van een auto. Uit de aanwezigheid van A2's zou je op moeten kunnen maken of het zinvol is daar in te investeren...
Ik begrijp ook wel dat er veel andere aspecten meespelen, maar iedere Volvo 480 is al eens te grazen genomen door het bruine monster...
4.532 is niet veel...
Hoe duurzaam is het dus om een carrosserie te maken die niet roest.
Roest is een van de oorzaken om afscheid te nemen van een auto. Uit de aanwezigheid van A2's zou je op moeten kunnen maken of het zinvol is daar in te investeren...
Ik begrijp ook wel dat er veel andere aspecten meespelen, maar iedere Volvo 480 is al eens te grazen genomen door het bruine monster...
4.532 is niet veel...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Cooper
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
NL verkocht:2000-2005=3500Cooper schreef: ↑29 okt 2023, 11:27Misschien wel leuk om het te melden.
Er zijn nog 4532 Audi a2 in Nederland, October 2023
Veelal 1.6 en euro 3.1.4 diesels worden gedemonteerd, ondanks dat ze rijdend zijn en even op marktplaats te koop hebben gestaan
https://www.schadeautos.nl/search?lang= ... 6&model=56
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik weet dat ik een aantal met Kenteken Elders heb staan en die zijn van sloop tot bruikbare.
Maar de Volvo 480
Als iemand hier afscheid wilde nemen, ik heb er nu 3 staan.
2 mooie bruine voor onderdelen, reeds flink geplukte en een roest vrije die beter behandeld is voor aflevering.
Die laatste is bepaald niet voordeligste en komt in de buurt van nieuwprijs van A2 ooit!
Maar de Volvo 480
Als iemand hier afscheid wilde nemen, ik heb er nu 3 staan.
2 mooie bruine voor onderdelen, reeds flink geplukte en een roest vrije die beter behandeld is voor aflevering.
Die laatste is bepaald niet voordeligste en komt in de buurt van nieuwprijs van A2 ooit!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...