Verkopen of inruilen

Algemene discussie over de A2
Plaats reactie
SaluG
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

07 jun 2024, 13:37 0 x

Beste leden,

Het is inmiddels zo ver dat wij een grotere auto nodig hebben. Omdat ik de auto ook voor woon-werk moet blijven gebruiken, ben ik op zoek naar een diesel. Uiteraard moet ik eerst van mijn A2 diesel af zien te komen.
Inruilen gaat denk ik amper wat opleveren.

KM-stand is ong. 350.000

In het afgelopen jaar remschijven, veerpootlagers, schokdempers en veren laten vervangen, nieuwe voorruit laten zetten en nog wat dingen. Maar aan de andere kant is de auto natuurlijk nooit 100% mankementvrij. Er zijn wel wat kleine dingetjes, zoals de stoel rechtsachter die niet klem zit en de dakhemel linksachter die ik met punaises heb vastgezet (hangt niet). Bestuurdersstoel (leder) ziet er niet fraai uit. Rondom wat krasjes en steenslag deukjes.

Er zitten wellicht nog onderdelen in die interessant zijn voor sommige leden hier. Zou het wat uitmaken voor de verkoop als niet-essentiële onderdelen missen, zoals de rolhoes, kofferbakbodem, goedwerkende bekerhouders, nette koplampen (omruilen met minder mooi lampen).

Daarnaast zitten er nog een JVC 1-DIN radio met USB/aux/Bluetooh en een Pioneer subwoofer in. Die hoef ik niet mee te nemen naar een andere auto.

Ik ben benieuwd naar wat een reële vraagprijs is voor:
- Verkoop binnen NL
- Export

Ik hoor het graag.
Gowiie80
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

07 jun 2024, 15:44 0 x

Heb je zelf ook een prijs in gedachten?
Mijn man is misschien wel geïnteresseerd.
Audi 80 B3 1.6 1990 Young Edition
Audi A2 1.4 2002
Voor de A2 liefhebbers op fb:
https://www.facebook.com/share/wQS9LakqEgXsUT7q/
SaluG
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

07 jun 2024, 16:41 0 x

Ik was van plan 'm voor 2000 op Marktplaats te zetten.
Wat heeft hij ervoor over?
Plaats reactie