Was een beetje op EBay aan t kijken en kwam dit tegen.
Misschien iets voor mensen die t versleten knopjes probleem hebben.
http://bit.ly/18msYBm
Gr. Rene
Versleten knopjes A2
- marciemarc
Goede tip !
Ik heb ze besteld, wil dit toch graag eens proberen. Want bij mij zijn de knoppen wel erg versleten, waarschijnlijk was de vorige eigenaresse meer met nagels bezig dan haar a2 voorzichtig te bedienen ;-)
Greetz,
Marciemarc
Ik heb ze besteld, wil dit toch graag eens proberen. Want bij mij zijn de knoppen wel erg versleten, waarschijnlijk was de vorige eigenaresse meer met nagels bezig dan haar a2 voorzichtig te bedienen ;-)
Greetz,
Marciemarc
[quote="marciemarc"]Goede tip !
Greetz,
Marciemarc[/quote]
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Niet dat ik er nog iets aan heb maar wil t wel graag weten.
Gr. Rene
Greetz,
Marciemarc[/quote]
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Niet dat ik er nog iets aan heb maar wil t wel graag weten.
Gr. Rene
@ pionok: het is niet het versleten knopjes probleem, juiste term is het versleten knopjes syndroom!
Hebben Saab rijders vast geen last van.
Mijn knopjens zijn nog als nieuw ondanks soft lak. Hele auto trouwens. Zucht.....
Moet je er na 11 jaar nog steeds zo omzichtig mee omgaan want hij is nog zo nieuw he. :mrgreen:
Gompie

Hebben Saab rijders vast geen last van.
Mijn knopjens zijn nog als nieuw ondanks soft lak. Hele auto trouwens. Zucht.....
Moet je er na 11 jaar nog steeds zo omzichtig mee omgaan want hij is nog zo nieuw he. :mrgreen:
Gompie