Een V50 inruilen op een A2, twee totaal verschillende auto's, op de V50 niets aan te merken en toch mis je de A2.
Ik heb een V50 in de lease gereden en heb ervan genoten, héérlijke stoelen en geweldig onderstel. Prive nu een A2 voor de vrouw en we genieten van de eigenzinnigheid. Maar ik kan afgezien van de lagere kosten niets bedenken waarom je een V50 zou omruilen voor een A2. Zeker als de V50 is aangekocht mbt gezinsuitbreiding.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de argumenten om terug te gaan naar de A2. Of kan de liefde het echt winnen van het praktisch nut?
Daarnaast vraag ik me af of je een A2 in de door jou gewenste samenstelling en staat in NL zult vinden bij een dealer die de V50 voor een goede prijs wil inruilen.
Misschien gek idee, maar misschien kan Jan Eenink je helpen met het vinden van een auto in Dld en tevens een (op) koper voor de V50 vinden? Kan nooit kwaad het balletje bij hem op te gooien.
In elk geval welkom (terug) en we zijn benieuwd naar de resultaten van je zoektocht!