Past het of past het niet?
- meedendorp
Als je naar de ikea gaat om inkopen te doen, dan bereid je natuurlijk het transport voor je aankopen goed voor... Zeker met een a2 die toch bekend staat om zijn kleine formaat ;-).
Nu stond ik daar op de parkeerplaats met de volgende producten:
- Een vaatwasser
- Een oven
- Een kast in een doos van 238cm lang.
Nu lukt het me niet om een foto toe te voegen (misschien volgt deze nog), maar jullie mogen raden:
Morgen zal ik de ontknoping posten...
Nu stond ik daar op de parkeerplaats met de volgende producten:
- Een vaatwasser
- Een oven
- Een kast in een doos van 238cm lang.
Nu lukt het me niet om een foto toe te voegen (misschien volgt deze nog), maar jullie mogen raden:
Morgen zal ik de ontknoping posten...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Misschien paste het net niet en is de vaatwasser op het dak beland :-))
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
De producten gaan zeker in de A2 passen en anders de A2 in de producten.
Zo heb ik met de Audi 90 (vaste achterbank) ook eens gestaan bij de Ikea met een lange doos. Op 3cm na paste hij er niet in! Ik steeds kwader en toen ook nog eens volledig uit mijn broek gescheurd.
) Uiteindelijk deels de verpakking verwijderd.

Zo heb ik met de Audi 90 (vaste achterbank) ook eens gestaan bij de Ikea met een lange doos. Op 3cm na paste hij er niet in! Ik steeds kwader en toen ook nog eens volledig uit mijn broek gescheurd.

Interieurs van Barbie?Ik heb ooi drie interieurs er in vervoerd, dus ik zeg± makkelijk

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
*dubbel
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16