Hallo
Mijn bestuurders deur de centrale deur vergrendeling+raam+spiegels li+re werken niet bij de andere deuren doen het .
mijn vermoeden is comfortmodule of de deur elektronica .
Mvg Barry
bestuurders deur
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het probleem zit hoogstwaarschijnlijk in de regelunit die aan de ruitmotor is bevestigd. Deze is vrij eenvoudig te vervangen. Bij sloperijen of BM Parts te verkrijgen. Let wel op modeljaar.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
Het werkt weer.
Het was de regelunit ruitmotor,die vervangen toen deed de deurvergrendeling+de spiegels weer.
maar het raam nog niet,Toen heb ik de deur verwijderd was het de roodwitte draad gebroken en keihard deur zijde
vervangen en als werkt weer.
Mvg Barry
Het was de regelunit ruitmotor,die vervangen toen deed de deurvergrendeling+de spiegels weer.
maar het raam nog niet,Toen heb ik de deur verwijderd was het de roodwitte draad gebroken en keihard deur zijde
vervangen en als werkt weer.
Mvg Barry
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Goed gedaan! 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16