Wie kent A2 1.4 TDI met kenteken PZ-721-J ?
-
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
hallo allen,
ik ben Ramon en sinds kort besmet met het A2 virus.
Het is zo ver gekomen dat ik op zoek ben naar een A2 1.4 TDI met een lage km stand, maar je hoort en leest wel eens wat over terug gedraaide km standen.
nu kwam ik een A2 tegen bij een garage in Apeldoorn met een mooie km stand (circa 175.000 km) op marktplaats en vroeg me af of iemand deze A2 misschien kent, positief of negatief.
link naar autoverkoper:
http://youngtimer.autobedrijfvanderzand ... 4-e8589de5
groeten Ramon
ik ben Ramon en sinds kort besmet met het A2 virus.
Het is zo ver gekomen dat ik op zoek ben naar een A2 1.4 TDI met een lage km stand, maar je hoort en leest wel eens wat over terug gedraaide km standen.
nu kwam ik een A2 tegen bij een garage in Apeldoorn met een mooie km stand (circa 175.000 km) op marktplaats en vroeg me af of iemand deze A2 misschien kent, positief of negatief.
link naar autoverkoper:
http://youngtimer.autobedrijfvanderzand ... 4-e8589de5
groeten Ramon
-
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
OK ja als hij net vers import is kent niemand hem hier.
dan wordt het een afspraak maken en kijken of de km's aannemelijk zijn.
maar ik zoek nog even door misschien vinden we nog iets anders met meer opties zoals stoelverwarming bijvoorbeeld.
groeten Ramon
dan wordt het een afspraak maken en kijken of de km's aannemelijk zijn.
maar ik zoek nog even door misschien vinden we nog iets anders met meer opties zoals stoelverwarming bijvoorbeeld.
groeten Ramon
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hier zeggen we altijd: met een grote boog om Apeldoorn heen rijden. Maar eerlijk is eerlijk, deze staat er wel netjes bij. De foto van de neergeklapte serviceklep vind ik wel opvallend, dat ziet er wat merkwaardig uit met de forse aanslag en afbladderende lak. Ook opmerkelijk dat er geen foto's van interieur worden getoond.
Er is maar 1 manier om vast te stellen omdenken kmstand correct is: auto bezichtigen, kopie maken van chassisnummer onder het bakje achter de handrem en laten natrekken door @koop9.
Er is maar 1 manier om vast te stellen omdenken kmstand correct is: auto bezichtigen, kopie maken van chassisnummer onder het bakje achter de handrem en laten natrekken door @koop9.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je kunt ook eens informeren bij Jan Eenink in Vorden. Heeft er ook een paar mooie A2 TDI 's staan. ( Audi A2 centrum ).
Verder heeft hij kennis van de A2 en kan eventueel ook een zoekopdracht voor je doen. Doet hij uiteraard niet voor niets, maar toch. Het is het overdenken waard en ik heb geen aandelen bij Jan Eenink.
Succes met zoeken en geniet van het prettige virus.
Verder heeft hij kennis van de A2 en kan eventueel ook een zoekopdracht voor je doen. Doet hij uiteraard niet voor niets, maar toch. Het is het overdenken waard en ik heb geen aandelen bij Jan Eenink.
Succes met zoeken en geniet van het prettige virus.
@Koop9 is geen WAT maar een WIE. Hij is ook op dit forum actief en werkt bij Audi. Hij kan chassisnummers nakijken op de historie van deze (en andere) A2. Over deze A2 gesproken, ik vind 'm behoorlijk aan de prijs. Dus moet de km stand in ieder geval kloppen, anders: grote boog om Apeldoorn, zoals HansJan al zegt ..