Het einde van 2018 in zicht
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Zelf word het voor mijn meer een zwarte Kerstdagen, kreeg gratis sleutelruimte voor mijn laatste aanwinst aangeboden en dat worden wel zwarte handen en eten met handschoentjes aan, gaat beter dan wassen!
Dit word dus een Atlantic blauwe kerst met werkende OSS want die werkte al weer!
Nu de rest nog.
Ik hoop daarom op 3e kerstdag op 27 december een leuke foto van deze iets oudere als gemiddelde A2 te plaatsen, papieren geven namelijk Donderdag 12 augustus 1999 aan als in gebruik name door Audi AG voor testritten!
Dit word dus een Atlantic blauwe kerst met werkende OSS want die werkte al weer!
Nu de rest nog.
Ik hoop daarom op 3e kerstdag op 27 december een leuke foto van deze iets oudere als gemiddelde A2 te plaatsen, papieren geven namelijk Donderdag 12 augustus 1999 aan als in gebruik name door Audi AG voor testritten!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hierbij voor iedereen fijne feestdagen en een goed 2019 gewenst, met of zonder A2 ...

- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Insgelijks voor iedereen van het A2 forum, en eigenlijk ook daarbuiten!
Als je nou een beetje handige Harry bent, dan trek je die handschoenen aan als je gaat sleutelen.........eekhoorntje schreef: ↑24 dec 2018, 16:49Zelf word het voor mijn meer een zwarte Kerstdagen, kreeg gratis sleutelruimte voor mijn laatste aanwinst aangeboden en dat worden wel zwarte handen en eten met handschoentjes aan, gaat beter dan wassen!
Nah, we zien de foto's wel........
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Sinds kort rij ik weer in een A2. De eerste was een 1.2 TDI uit 2001. Nu dus in een 1.4 TDI uit 2002. Ben weer net zo enthousiast over de auto als destijds! De A2 is ruim voor z'n klasse, rijdt prima, is zuinig (dieseltje hè) en de auto was z'n tijd echt ver vooruit...
Iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling toegewenst!
Iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling toegewenst!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@bjmeengs dank voor het openen van dit draadje.
Allen bedankt voor jullie bijdragen, deelnames aan de meetings en vooral prettige sfeer op ons forum!
Een ieder fijne kerstdagen waar familie, vrienden en kennissen voorop staan en de A2 even de tweede viool speelt
.
Ik proost op een nieuw jaar in goede gezondheid, met geweldige meetings, activiteiten en probleemloze en fijne kilometers in onze kogel. Tot in 2019!

Allen bedankt voor jullie bijdragen, deelnames aan de meetings en vooral prettige sfeer op ons forum!

Een ieder fijne kerstdagen waar familie, vrienden en kennissen voorop staan en de A2 even de tweede viool speelt

Ik proost op een nieuw jaar in goede gezondheid, met geweldige meetings, activiteiten en probleemloze en fijne kilometers in onze kogel. Tot in 2019!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik hou het bij: "prettige feestdagen!".
betutteling is zinloos; passie is Goud