Wat is dit???
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wie weet wat dit voor stuk gereedschap is?
- Bijlagen
-
- IMG_20190423_183244.jpg (1016.98 KiB) 4106 keer bekeken
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik weet wel van wie die voeten zijn 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik was ergens met @HansJan vandaag en dit stuk gereedschap lag daar tussen allerlei andere stukken gereedschap in een vitrinekast. De mensen daar legde ons de vraag voor die ik jullie stelde.
@jaapje en @Spits , dit is dus een tang om de zuigerveer groef mee te reinigen?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En dan te bedenken dat dit stuk gereedschap al een lange tijd in de vitrinekast lag zonder dat iemand kon vertellen wat het was. Onderschat de A2 rijder niet! 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Mijn kleinkinderen die lekker op de Aluminium Fietsen naar de PaA2 dag kwamen,
zij hadden een soort puzzel tocht gedaan en daar lag een raar en vreemd
oud afteken gereedschap tussen....
Ik heb niets gezien, maar vermoed dat zij redelijk dicht in de buurt zaten.
Iets van binnen naar buiten overzetten, lijnen trekken...... maar ik zou op onze A2 geen toepassing weten tenzij je in het blikken dak zou proberen een open dak te monteren en het uitgezaagde gat op de Hemel bekleding over te nemen... maar dat lukte met een gewone passer ook wel.
Maar mijn tegen vraag is dan, hoe krijg je dat Golf plaat dan vlak?
zij hadden een soort puzzel tocht gedaan en daar lag een raar en vreemd
oud afteken gereedschap tussen....
Ik heb niets gezien, maar vermoed dat zij redelijk dicht in de buurt zaten.
Iets van binnen naar buiten overzetten, lijnen trekken...... maar ik zou op onze A2 geen toepassing weten tenzij je in het blikken dak zou proberen een open dak te monteren en het uitgezaagde gat op de Hemel bekleding over te nemen... maar dat lukte met een gewone passer ook wel.
Maar mijn tegen vraag is dan, hoe krijg je dat Golf plaat dan vlak?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Deze wel eens eerder gezien.
- Bijlagen
-
- zuigerveer groef reiniger-340x340.jpg (12.72 KiB) 3967 keer bekeken
-
- $_84.JPG (9.93 KiB) 3968 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?