Time to say good bye

Algemene discussie over de A2
Gebruikersavatar
chipsoer
Berichten: 1548
Lid geworden op: 15 mei 2009, 19:15
Locatie: Schiermonnikoog
Motortype: Weet ik niet

08 mei 2020, 15:37 3 x

Na bijna 12 jaar en ook 192.00km verder, ga ik binnenkort afscheid nemen van mijn A2. Een moeilijke beslissing, gezien ik er altijd met veel plezier in gereden heb, en ook nooit problemen mee heb gehad. De laatste 2 jaar is er in mijn prive leven veel veranderd, en daar hoort nu ook een andere auto bij. Ik heb me hier op het forum destijds aangemeld als lid nr 13, weet niet hoeveel het er nu zijn, heb hier goede en slechte tijden meegemaakt. Maar de meeste deugd heb ik gehaald uit het organiseren van de 2 meetings, de eerste in Reuver, geloof niet dat hier nog leden erbij zijn die er destijds bij waren, of vergis ik me? Maar ook de 2e Internationale weekend meeting Sevenum in 2017, opkomst uit Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en ook diverse leden hier uit het forum. was een groot succes. Dacht 48 A2,s. Regen was destijds helaas een spelbreker. Ook veel plezier in de ontelbare sleuteldagen in het Duitse Legden. Beetje mee opgericht mag ik wel zeggen. Wegens plaatsgebrek neem ik afscheid van de A2. Hij krijgt aankomende week nog een nieuwe APK en dan zal ik hem eerst hier te koop aanbieden. Daarna zal ik mijn onderdelen magazijn ook hier te koop bieden. Het ga jullie goed, maar ik zal het forum blijven volgen. Groet Eric
Bijlagen
audi 1 foto.jpg
audi 1 foto.jpg (5.95 MiB) 4177 keer bekeken
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2020, 15:46 1 x

Wow, die hadden we niet aan zien komen. Jij bent één van de dinosauriërs van dit maar ook het Duitse forum. Afscheid nemen van de A2 zal vast zwaar vallen, maar aan al het moois komt ooit een einde en dat moment is binnenkort aangeboden. We zijn uiteraard benieuwd naar de nieuwe aanwinst.

Dank voor je aanwezigheid hier en diverse meetings. Fijn dat je het forum nog blijft volgen en wellicht van de nodige aanvullingen blijft voorzien. Alle specifieke A2 kennis blijft immers ontzettend waardevol.

Het ga jou ook goed!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Berichten: 3779
Lid geworden op: 04 feb 2012, 16:45
Locatie: Rhenen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2020, 16:32 1 x

chipsoer schreef:
08 mei 2020, 15:37
Na bijna 12 jaar en ook 192.00km verder, ga ik binnenkort afscheid nemen van mijn A2. Een moeilijke beslissing, gezien ik er altijd met veel plezier in gereden heb, en ook nooit problemen mee heb gehad. De laatste 2 jaar is er in mijn prive leven veel veranderd, en daar hoort nu ook een andere auto bij. Ik heb me hier op het forum destijds aangemeld als lid nr 13, weet niet hoeveel het er nu zijn, heb hier goede en slechte tijden meegemaakt. Maar de meeste deugd heb ik gehaald uit het organiseren van de 2 meetings, de eerste in Reuver, geloof niet dat hier nog leden erbij zijn die er destijds bij waren, of vergis ik me? Maar ook de 2e Internationale weekend meeting Sevenum in 2017, opkomst uit Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en ook diverse leden hier uit het forum. was een groot succes. Dacht 48 A2,s. Regen was destijds helaas een spelbreker. Ook veel plezier in de ontelbare sleuteldagen in het Duitse Legden. Beetje mee opgericht mag ik wel zeggen. Wegens plaatsgebrek neem ik afscheid van de A2. Hij krijgt aankomende week nog een nieuwe APK en dan zal ik hem eerst hier te koop aanbieden. Daarna zal ik mijn onderdelen magazijn ook hier te koop bieden. Het ga jullie goed, maar ik zal het forum blijven volgen. Groet Eric
Reuver was voor mij de eerste meeting na aanschaf van mijn A2 in 2012, was heel leuk.
Maar gelukkig hebben we de foto's nog ... ;)

Jammer dat je de A2 wegdoet, maar je kunt er allicht iemand anders blij mee maken.
12 jaar is een respectabele tijd om met dezelfde auto te rijden, zit zelf pas op 8 jaar. Heb de vorige auto (een Golf cabrio) bijna 11 jaar gereden, dus ik moet
eerst mijn persoonlijke record gaan breken.

Succes met de nieuwe/andere auto en we zien de A2 & onderdelen wel in het te koop topic verschijnen ...
Gebruikersavatar
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Berichten: 594
Lid geworden op: 06 mei 2018, 17:49
Locatie: Muiden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2020, 16:40 1 x

Jammer dat je afscheid neemt van de A2 en zijn "wereld".

Als ik het zo lees mogen we je flink dankbaar zijn voor je inzet en vind ik het jammer dat ik nooit kennis gemaakt heb, en je een beetje gemist heb omdat ik later aansloot.

Het gaat je goed!
betutteling is zinloos; passie is Goud
Gebruikersavatar
chartjes
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 aug 2010, 15:59

08 mei 2020, 16:42 3 x

Time to say hello again,
Toeval bestaat niet zeggen ze. Eric jij neemt afscheid en ik meld mij weer terug. Reuver daar was ik bij.Sterker nog mijn A2 tot mooiste A2 verkozen. Jammer dat we elkaar niet meer zullen treffen, wens jou dan ook het allerbeste.
Jouw afscheid heeft mijn terugkeer bespoedigd. Laat ik nu net een paar maanden geleden, na een flinke tijd uit de roulatie geweest te zijn, besloten te hebben weer te investeren in mijn druppel. Ik ben er blijkbaar aan verknocht. Nogmaals Eric het gaat jou goed!

Bij iets meer gelegenheid zal ik mij weer voorstellen en doorlezen wat lidmaatschap e.d. inhoud. Er is in die paar jaar al het e.e.a veranderd merk ik.

Groeten allemaal Cees
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2020, 18:27 1 x

Welkom terug Cees, dat is inderdaad lang geleden!

Oude liefde roest niet, zelfs niet na 5 jaar afwezigheid ;)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
stefan74
Berichten: 715
Lid geworden op: 07 sep 2013, 21:40
Locatie: Breda
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2020, 22:14 1 x

Hoi Eric, jammer joh, maar 12 jaar dezelfde wagen is best wel knap hoor.
Ikzelf zit/zat ook te kijken voor iets anders, veel leuke moderne VAG 1.2 tdi'tjes voor weinig op marktplaats, helaas ben ik kortgeleden mijn baan verloren en weet ik op dit moment niet echt waar ik aan toe ben qua toekomstige km's.

Ben best wel benieuwd wat jij nou een goede opvolger voor je A2 vind ! weer iets uit het VAG kamp?
Gebruikersavatar
Spinazie
Forum beheerder
Berichten: 982
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:45
Locatie: Nijmegen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2020, 23:28 1 x

Jammer Eric! Maar zoals gezegd is 12 jaar ook wel een respectabele tijd.

Ben wel benieuwd naar je opvolger. Ga je iets groters/zwaarders rijden (caravan :mrgreen:)?
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

09 mei 2020, 21:37 2 x

Ondanks dat wij elkaar nooit in levende lijve hebben ontmoet, voel ik toch de aandrang je te bedanken voor je inzet en bijdragen, zowel op dit forum als dat van onze Duitse Freunden. @chipsoer het gaat je goed in de volgende auto. En ondanks ander merk en/of model ... voel je echter wel zo vrij bij een volgende clubmeeting aan te schuiven, al is het alleen al om de vertrouwde atmosfeer weer eens op te snuiven.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Gebruikersavatar
Rein
Audi A2 clublid
Berichten: 420
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:15
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

11 mei 2020, 12:25 0 x

Hi Eric,

Jammer dat je de A2 verkocht hebt en minder actief zal worden in het “A2 wereldje”, maar dank voor alle bijdrage aan / op het forum en meetings. Ik was bij de 2017 meeting en dat was ondanks de regen een geslaagde dag!

Het ga je goed!

Gr,
Rein
Plaats reactie