Audi A2 Colour Storm - Meet & Greet TJT

Algemene discussie over de A2
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroenreekers
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2020, 17:03
Locatie: Zeist
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 feb 2022, 08:07 8 x

Meet & Greet afgelopen zaterdag 12 februari 2022 met Tristan Sekeris.

Veel kijkplezier met deze kleurrijke video met 6 Audi A2 Colour Storm in de hoofdrol 😎

Nu ook op Facebook inclusief foto's!

DSC_1398~2.JPG
DSC_1398~2.JPG (1.72 MiB) 1248 keer bekeken
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 feb 2022, 19:56 1 x

Leuk gedaan mannen! Mooi setje CS-sen zo. Jammer dat DNA Collectables de zilveren (en mandelbeige) editie niet heeft gemaakt. De eerste is zeker geen zeldzame. Begreep ik goed dat op de achterklep motoraanduidig 1.2TDI staat? :rolleyes:

En wie ging er met 5 CS-sen naar huis? Of was het eerlijk verdeeld? ;)

PS: Is het toeval dat de letters van jouw forumnaam voorkomen in jouw kenteken @TJT?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
TJT
Berichten: 732
Lid geworden op: 18 jun 2019, 15:11
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 feb 2022, 20:36 1 x

Dank, Hans Jan!

Het was een leuke ochtend, met wel koud maar gelukkig mooi weer en perfecte belichting voor deze reportage!
Er is ook nog een uitgebreide fotoreportage.
Die hoop ik spoedig met jullie te kunnen delen.

Wat betreft de 1.2 TDI, dat is een foutje mijnerzijds. 😅
Er stond 1.4 TDI maar blijkbaar kwam er uit mijn mond zonder dat ik het door had 1.2 TDI. 😅

Helaas was ik niet de gelukkige die met 5 CS-sen naar huis ging… :unamused:
Ze staan alle 4 nog op mijn verlanglijstje, maar het is wel een duur grapje.

Je zou het haast niet geloven, maar het is echt toeval. :mrgreen:
Die letters zijn mijn initialen en ik vond het toch wel een hele leuke bijkomstigheid dat die letters, hetzij dan wel niet in de juiste volgorde, ook op het kenteken staan. 😁
Nog leuker is dat er in het dorp waar ik woon een zwarte Mercedes A-klasse rijdt die echt TJT op het kenteken heeft staan! :joy:
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 feb 2022, 20:52 0 x

Bijzonder dat ze bij DNA Collectables gekozen hebben voor de aanduiding 1.4TDI, de 1.2TDI zou een flinke uitglijder geweest zijn. Persoonlijk had ik liever 1.6FSI achterop gezien, past goed bij de looks. Anyweg, what's in an enginetype on a model ;)

Wel heel veel toeval dat jouw initialen voorkomen in het kenteken. Het kenteken op mijn laatste leaseauto bevatte ook mijn initialen (in de goede volgorde). Kan me nog goed de reactie van de verkoper heugen. Het kenteken van de opvolger heeft de modelaanduiding van een sportauto waar ik als kleine jongen gek van was. :blush: Altijd iets met kentekens gehad, maar goed dat is een ander onderwerp. ;)

Edit: heb de Facebook link ook toegevoegd 👍
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
TJT
Berichten: 732
Lid geworden op: 18 jun 2019, 15:11
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

13 feb 2022, 23:08 0 x

Ja, ik vind het ook een opmerkelijke keuze.
Aangezien het ook zogezegd een S-Line uitvoering betreft had 1.6 FSI het wel echt afgemaakt. :cool:

Ja, je zou haast kunnen zeggen dat toeval niet bestaat. Ik heb ‘m dan ook uiteindelijk alleen gekocht vanwege het kenteken. :mrgreen: :joy:
Nee, zonder gekheid, dat was oprecht een leuke bijkomstigheid maar zo’n beetje alles klopte aan die auto waardoor mijn hartje ook sneller ging kloppen en het deze gewoon moest worden. Tot op de dag van vandaag, ook al heeft-ie het mij soms wel eens moeilijk gemaakt met z’n nukken, nog geen spijt van!
Maar wat leuk en uitzonderlijk dat het bij jouw laatste leaseauto volledig overeen kwam!
Ik kan mij er iets bij voorstellen, hoe de verkoper reageerde, haha.
Jan Eenink vond het toch ook wel bijzonder, wat betreft mijn initialen. :mrgreen:
Ik ben tot slot toch wel benieuwd geworden over wat voor sportauto je het dan hebt… Wel een leuke knipoog dat het kenteken van je huidige auto die modelaanduiding bevat!
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

14 feb 2022, 06:38 1 x

Er zit een heel verhaal omheen dat ik je hier zal besparen, maar het is [Datsun] 240Z. ;)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie