"KUFATEC" pronkte met grote letters op de buitenzijde van het kleine en super lichte doosje!
gelijk diezelfde avond met een vriend van mij de module ingebouwd.
echter onstond er toch wat verwarring toen er in de handleiding gesproken werd over, een "k-line" en "kontact +"
anyway, die Kontact + had ik al eens opgezocht onder de mat aan de bestuurderszijde van de A2 om mijn Parrot te voorzien van stroom.
na het aansluiten van de Can-Bus-Simulator vol vreugde de Concert II weer aan de ISO stekkers gehangen met tot slot de Can-Bus Stekker

de lichten voorzichtig aangezet en, voila!! verlichting allom het display! Vreugde

toen de radio weer netjes in zijn nestje gedrukt in het middenconsole en aangezet...... "SAFE"
ik dacht, SAFE!? ooh ja, die kaart!!
niet denken dat ik na 3 *DRIE* dagen zoeken die kaart weer terug heb kunnen vinden!?
toch maar de audi dealer gebeld voor een oplossing en die was er volgens de dealer, de A2 aansluiten op de laptop - een interactieve verbinding met de fabriek in duitsland - en zie daar zou er volgens hem een code tevoorschijn moeten komen. wel werd mij nog even nadrukkelijk meegegeven dat als het hier ging om een gevalletje "Concert II diefstal" er gelijk actie zou worden ondernomen.... naja prima, niet bang voor

dus aankomende week maar even naar de dealer om mijn code op te vissen uit het grote duitse audi bestand

Groeten!