Ik heb van mijn verkochte Audi 5000 nog een Blaupunkt liggen.
Het speciale van die radio is dat hij DAB (Digital Audio Broadcasting) heeft. Het was de eerste radio die dit systeem in de radio zelf had verwerkt. Daarvoor waren er wel radio's met een losse DAB module.
Ook kun je in de radio een multimediakaartje plaatsen.
Die gaf samen met de standaard Bose speakers een zeer mooi geluid.
De radio heb ik eind 90er, begin 2000 aangeschaft via internet bij een Duits bedrijf. In Nederland lag deze in de schappen voor 700 harde guldens :o
radio verwisselen
- xlwaddinxveen
Kan iemand mij wellicht antwoord geven op de vraag waarmee dit topic begon.
Dus stel ik heb nu een audi concert en ik wil een audi symphony er in zetten, kan dit dan plug en play en past dit gewoon?
kan ik bijvoorbeeld zelf de module van de airco bediening naar beneden verplaatsen en de symphony zo er in zetten>>\
hoor t graag
grtjes
Dus stel ik heb nu een audi concert en ik wil een audi symphony er in zetten, kan dit dan plug en play en past dit gewoon?
kan ik bijvoorbeeld zelf de module van de airco bediening naar beneden verplaatsen en de symphony zo er in zetten>>\
hoor t graag
grtjes
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Alles kan.
Neem even aan dat er nu ook een orginele Audi radio in zit?
Buiten het aansluiten zit je nog met van 1 din naar dubbel din.
Dubbel din frames voor de A2 zijn er wel maar om er 1 te vinden, erg dun gezaaid.
Je kunt het er altijd in knutselen als je handig bent, daar is wel het 1 en ander over te vinden.
Zijn er genoeg die een RNS-E erin gefabriekt hebben.
Dat zou ik dan doen als ik de zaag erin zou zetten............
Maar waarom geen audio link?
Kan je aansluiten op de wisselaaraansluiting van je orginele Audi radio, usb stick of SD kaart met een berg mp3's en je bent klaar.
Scheelt je een hele hoop werk..............
Neem even aan dat er nu ook een orginele Audi radio in zit?
Buiten het aansluiten zit je nog met van 1 din naar dubbel din.
Dubbel din frames voor de A2 zijn er wel maar om er 1 te vinden, erg dun gezaaid.
Je kunt het er altijd in knutselen als je handig bent, daar is wel het 1 en ander over te vinden.
Zijn er genoeg die een RNS-E erin gefabriekt hebben.
Dat zou ik dan doen als ik de zaag erin zou zetten............
Maar waarom geen audio link?
Kan je aansluiten op de wisselaaraansluiting van je orginele Audi radio, usb stick of SD kaart met een berg mp3's en je bent klaar.
Scheelt je een hele hoop werk..............