@Spinazie
In principe houd je een horloge toch altijd om?
Je kunt gesprekken via bluetooth en een headset beantwoorden.
Volgens mij moest je het dashboardkastje naar je toe schuiven.
Zelf heb ik 'm in het dashboardkastje, maar onder cc-unit kan ook.
Audio - link
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het inbouwen is ondertussen gelukt. Het kastje kwam niet geheel goed los, maar na wat gerommel is het uiteindelijk gelukt. Enige wat ik over het hoofd heb gezien is dat ik ook speakers achter heb, die niet werken zonder verloopkabeltje. Dus daar moet ik nog even achteraan.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ondertussen werkt alles prima. Ik had wel wat problemen met de USB-stick, ze zijn blijkbaar niet allemaal compatible. Een 16GB stick van de action deed het in ieder geval niet, een oudere (ook van 16GB) weer wel.
- Sturdygurdy
Als je een aux ingang in je mp3 converter hebt kan je waarschijnlijk ook iPods, andere mp3 spelers en telefoons muziek laten afspelen. Je moet alleen even op scan drukken als je je muziek via het apparaat afspeelt. Heb ik laatst uitgevonden. Ik heb zelf een DMCmp3 converter.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
- Audi_gekkie
[quote="Spinazie"]Ondertussen werkt alles prima. Ik had wel wat problemen met de USB-stick, ze zijn blijkbaar niet allemaal compatible. Een 16GB stick van de action deed het in ieder geval niet, een oudere (ook van 16GB) weer wel.[/quote]
Je kunt tot 32GB gaan.
Je kunt tot 32GB gaan.
- Audi_gekkie
@koop9 zegt: "<i>ja zonder blauwe tand want die had ik al.
je kan 99 mappen maken met 99 nummers.
theoretisch dus 8901 nummers. maar dan moet je wel ongeveer een 30gb usb stick hebben.
je moet de mapjes de naam CD01, CD02, CD03 enz enz geven anders werkt het niet maar dat staat in de handleiding</i>."
Ik heb nu een 32GB mini SD er in zitten.
Er zit een Concert II in, maar helaas kan ik niet tot 99 mappen gaan.
Volgens mij gaat de originele wisselaar voor de Concert II tot 6 cd's?
Ik merk dat tot en met map CD06 goed wordt aangegeven op het display van FIS of Concert II.
Vanaf map CD07 wordt het niet meer correct aangegeven, maar je kunt zien in het gedeelte waar de minuten van een nummer komt dat je in map 7 zit.
Helaas kun je maar gaan tot en met map CD12! De volgende mappen wordt niet afgespeeld.
Het heeft dus geen zin om een 16GB en zeker geen 32GB opslag medium te gebruiken.
Of doe ik iets fout?
je kan 99 mappen maken met 99 nummers.
theoretisch dus 8901 nummers. maar dan moet je wel ongeveer een 30gb usb stick hebben.
je moet de mapjes de naam CD01, CD02, CD03 enz enz geven anders werkt het niet maar dat staat in de handleiding</i>."
Ik heb nu een 32GB mini SD er in zitten.

Er zit een Concert II in, maar helaas kan ik niet tot 99 mappen gaan.
Volgens mij gaat de originele wisselaar voor de Concert II tot 6 cd's?
Ik merk dat tot en met map CD06 goed wordt aangegeven op het display van FIS of Concert II.
Vanaf map CD07 wordt het niet meer correct aangegeven, maar je kunt zien in het gedeelte waar de minuten van een nummer komt dat je in map 7 zit.
Helaas kun je maar gaan tot en met map CD12! De volgende mappen wordt niet afgespeeld.
Het heeft dus geen zin om een 16GB en zeker geen 32GB opslag medium te gebruiken.
Of doe ik iets fout?
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Klopt.... ik heb verkeerde info gegeven ...... sorry.....
:^o
( ~X(
Je kunt inderdaad maar tot 6 mapjes gaan en die volstorten met 99 nummers en d eevt extra mappen doet hij een beetje vreemd.... ik zelf heb er 8 mappen max op gehad en heb nu alles weer in 6 mappen gezet omdat hij af en toe map 1 aangaf terwijl hij nog in map 6 zat en zo....
:^o

Je kunt inderdaad maar tot 6 mapjes gaan en die volstorten met 99 nummers en d eevt extra mappen doet hij een beetje vreemd.... ik zelf heb er 8 mappen max op gehad en heb nu alles weer in 6 mappen gezet omdat hij af en toe map 1 aangaf terwijl hij nog in map 6 zat en zo....
- Audi_gekkie
Ik heb nu dus een mini SD er in waarop 12 mappen à 99 nummers staan.
Binnenkort ga ik ook proberen of ik daar een usb-stick aan toe kan voegen met dezelfde configuratie.
Dus in totaal 2x 12 mappen à 99 nummers.
Binnenkort ga ik ook proberen of ik daar een usb-stick aan toe kan voegen met dezelfde configuratie.
Dus in totaal 2x 12 mappen à 99 nummers.