Motor in noodloop enkel in 5e vanaf +/-3000 toeren...

Audio - Video - Navigatie
Trijntje

08 jan 2016, 08:47 0 x

Je zou natuurlijk ook Koop9 kunnen vragen in persoonlijk bericht, Haarlem is te doen maar of hij nu tijd heeft?
Audi_gekkie

08 jan 2016, 12:14 0 x

@Zakiamsterdam Het zou handig zijn als je je profiel invult (tandwieltje rechts bovenin). Zo kunnen wij je met technische vragen beter helpen.
Misschien wil je je ook voorstellen in de "voorstel" rubriek?
Zakiamsterdam

08 jan 2016, 21:27 0 x

Hai! Heb mijn profiel aangepast, dacht dat ik dat al had gedaan, maar blijkbaar is er iets mis gegaan.. :-),

Vandaag ook mijn auto op de brug gezet en ik zag inderdaad dat het slangetje van die onder de wastegate vandaan komt (net onder de turbo) gescheurd was. Ik heb deze vervangen, maar nu zit ik dus alleen nog met het probleem van dat de slangetjes boven bij de sensors door elkaar zitten.

Ik heb vandaag ook van de dealer een schema gekregen, maar ik word er niet helemaal wijzer van, omdat ik bepaalde termen niet ken. Ik ga ook voor de zekerheid nog de andere slangetjes vernieuwen, dan weet ik zeker dat ze goed zijn. Als het probleem dan blijft, dan vervang ik mijn n75 (heb van de dealer begrepen dat het de "gouden" sensor is..
Zakiamsterdam

08 jan 2016, 21:28 0 x

Zie foto,s voor schema (lukt me maar niet om foto's te uploaden)
Audi_gekkie

08 jan 2016, 23:59 0 x

Zie foto,s voor schema (lukt me maar niet om foto's te uploaden)
Je gebruikt in je tekstveld wel het blauwe knopje om een afbeelding te uploaden?
Misschien is het bestand te groot? Ik weet zo niet de regels hiervoor.

Bedankt voor het aanpassen van je profiel.
Zakiamsterdam

09 jan 2016, 01:15 0 x

Afbeelding

Nu moet het werken! Ik heb het net via mijn ipad geprobeerd, dan lukt het niet.

Zie schema, die ik zojuist via paint en plaatjes online, amateuristisch heb gemaakt. Het heeft mij wel geholpen, doordat ik eerst alles een naam kon geven en dan de leidingen kon trekken. Probleem is namelijk opgelost!!! Lag in twee dingen; 1 de "groene" slang was niet meer goed en 2 de leidingen waren door elkaar gehaald. Mijn a2tje rijdt weer als een tierelier! Hoop dat anderen hier ook wat aan hebben. Ik zal het schema van de audi dealer (Nederlands) ook zo uploaden, alleen is die wel van een andere motortype. Ik heb ondanks dat, wel aan de hand van een ander schema de verschillende titels kunnen onderscheiden.:

http://workshop-manuals.com/audi/a2/pow ... nnections/
Zakiamsterdam

09 jan 2016, 01:17 0 x

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dit zijn de schema's van Audi, Dit plaatje is wel van een ATL en BHC Motor!, maar met eerder genoemde link heb ik de definities kunnen koppelen van het plaatje wat bij de eerder genoemde link te zien is (van een AMF en ATL/BHC motor)
muurman

09 jan 2016, 10:53 0 x

Eén van de twee slangetjes die vanaf de N75 langs de achterzijde naar beneden gaat, dit is een groen en een zwart bleek inderdaad niet meer aangesloten.
Heb ik ook gehad. Dacht ook ... turbo zal wel stuk zijn belde ik jos (jbautoservice) die zei direct al geloof ik niet. Gaan haast niet stuk. check de slangen maar :)
Plaats reactie