radio concert II met succes ingebouwd.
Vandaag heb ik mijn radio concert II met succes ingebouwd. Alles bij elkaar 20 min werk. Werkt perfect. Hoe men er hier op dit forum bij komt dat het allemaal problemen kan opleveren, daar is niets van gebleken. Ik had wel een beetje zorgen dat we die problemen zouden krijgen (naar wat er hier allemaal op het forum staat) maar hebben dat niet gehad. Volgens mij moet je gewoon zorgen dat de maat van het frontje klopt (boven en onder 22) en inbouwen, zelfs de stekkers paste gewoon. Wel even het versterkertje wat net achter de Sonny zat weg halen en klaar. Weet er misschien iemand of er op het internet een gebruiksaanwijzer te vinden is want dat zou wel makkelijk zijn.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi Bob, die van mij gaat na een uur zonder contact ook spontaan uit. Heb een concert 1 erin zitten. Over problemen ondervinden met het aansluiten van een concert ll radio is alleen sprake als de auto geen can-bus heeft zoals de modellen van 2000 en 2001. Je hebt dan geheel andere bedrading nodig, als je handig bent kun je deze zelf aanleggen, het geeft hier ook adapters (simulators) voor. Als de radio begint met een 4 ipv een 8 kan het zijn dat niet alle functies functioneren, heb op de duitse site gelezen dat als je hem helemaal perfect aangesloten hebt, zelfs de snelheid kunt lezen via de radio.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo Bop,
In mijn Audi A4 waar een originele Audi concert inzit kan ik mij herinneren na eens de handleiding van de radio gelezen te hebben dat deze optie erin zit en instebaar is! Hij kan dus ook uitgeschakeld worden.
Hoe precies weet ik niet maar indien je geïnteresseerd bent wil ik het wel opzoeken in het boekje (ligt bij de rest van de instructieboekjes in de auto in de garage dus niet bij de hand).
Laat het maar even weten.
Theo
In mijn Audi A4 waar een originele Audi concert inzit kan ik mij herinneren na eens de handleiding van de radio gelezen te hebben dat deze optie erin zit en instebaar is! Hij kan dus ook uitgeschakeld worden.
Hoe precies weet ik niet maar indien je geïnteresseerd bent wil ik het wel opzoeken in het boekje (ligt bij de rest van de instructieboekjes in de auto in de garage dus niet bij de hand).
Laat het maar even weten.
Theo