Waar Can-bus simulator kopen en welke?

Audio - Video - Navigatie
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

16 feb 2010, 17:43 0 x

Hallo Gerrit-Jan.

Ik heb net even de Concert uit mijn Audi A4 getrokken en achter op de stkkers wat meetwerk verricht. Ik zie zo echter geen draad waar nadat ik de verlichting heb aangezet spanning op komt. Maar aangezien er veel draden op zitten vanwege de door mij ertussen geplaatste Audio-Link, (apparaatje in het handschoenenvak dat de CD-wisselaar vervangt en waar je een USB-stick of card in kunt stoppen met muziek o.a. MP3 dus veel handiger dan de originele CD-wisselaar) kan het zomaar zijn dat ik ze niet allemaal gehad heb.

Ik ga nog wat verder zoeken in mijn CD's, o.a. op ElsaWin moet volgens mij een radiostekkerschema staan.

Theo
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

16 feb 2010, 19:50 0 x

Hoi Theo, welke draden heb je dan moeten trekken voor de audio-link ?, ik heb hem namelijk zelf ook, aangesloten op een concert l, en dat is gewoon plug en play.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

16 feb 2010, 19:59 0 x

Hallo,

Het is inderdaad plug en play, maar ik heb de audio-link in mijn handschoenenvak zitten en moest dus van daaruit de bijgeleverde kabel (die aan één eind aan de audio-link zit) binnendoor naar het radioconsole voeren en daar met de aan het andere einde van de audio-link zittende stekkers tussen de originele stekkers van de radio en de radio zelf plaatsen.
Op zich een fluitje van een cent maar hierdoor werd het wel wat vol achter de radio met o.a. de extra bedrading en stekkers.
Overigens ben ik uiterst tevreden over de audio-link, ik kan er 6 mappen (z.g cd,'s) opzetten (omdat de originele cd-spler ook maar 6 cd's kan hebben) en in deze zes mappen per map 63 nummers(mp3) plaatsen, dus heel veel muziek, daar komt nog eens bij dat je gewoon meerdere USB-sticks kunt gebruiken.
Ik snap dan ook niet dat er nu nog Audi-rijders zijn die een cd-wisselaar plaatsen.

Theo
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

17 feb 2010, 15:51 0 x

Tja Theo, zo denk ik er ook over, en ook het geluid is perfect in orde. Heb er 2 sd kaartjes bij met in totaal rond de 1200 mp3,s op Wel effe goed massa maken, ik had in het begin last van het zogenaamde "fluiten" op het toerental.
Gerrit-Jan

21 feb 2010, 15:49 0 x

AAAAH

mensen help :)

ik sta op het punt om een CAN bus simulator te kopen, alleen het volgende

ik ga de Simulator kopen van 'kufatec' hebben goede recenties etc..

op hun website, kufatec.de, kost deze 79 euro, op Ebay kost hij 24,95! ??? ook van kufatec.

iemand een idee of dit om dezelfde gaat? de advertentie op ebay lijkt mij gewoon van kufatec zelf!
Plaats reactie