ooh bedankt,ik ga er ook eens op zoek naar,wist namelijk niet dat er een bose systeem te verkrijgen was voor een a2,en heb er nu een pioneer radio inzitten,een wat oudere,deze zat erbij toen ik de auto gekocht heb,maar dat is niet zoveel soeps :lol: .
en de speakers zijn gewoon orgineel audi,maar die klinken heel snel over gemoduleerd.
en de radio,kan hier ook een soort navigatie met radio inbouwen,met zon groot scherm,heb je daar ook iets orgineels van,die orgineel in de tunnelbak past,vervalt zeker dat bakje boven de radio?
bose
Hier staat bij onze Duitse vrienden alles wat jij weten wilt: http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=21509 (RNS-E / Umbau auf Doppel DIN)
Je kunt dus inderdaad een dubbel-DIN radio in de A2 bouwen, bijv. de RNS-E met navigatie etc. Pas op 1: verslavingsgevaar! :mrgreen:
Pas op 2: 't schijnt nogal wat werk te zijn...
Je kunt dus inderdaad een dubbel-DIN radio in de A2 bouwen, bijv. de RNS-E met navigatie etc. Pas op 1: verslavingsgevaar! :mrgreen:
Pas op 2: 't schijnt nogal wat werk te zijn...
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
ik heb ook geen bose radio, maar een becker indianapolis met navigatie erin.
je kan ook een enkel-din radio met zo'n uitklapscherm erin zetten.
een dubbel-din is niet eenvoudig te plaatsen.
welk bakje bedoel je?
van boven naar beneden zit er - radio - klimaatbedienpaneel - opbergvak
wat je bovenop het dashbord ziet zitten (dat vierkant) is geen bakje maar onderdeel van de ventilatie, daar kan je niets inbouwen
welk bakje bedoel je?
van boven naar beneden zit er - radio - klimaatbedienpaneel - opbergvak
wat je bovenop het dashbord ziet zitten (dat vierkant) is geen bakje maar onderdeel van de ventilatie, daar kan je niets inbouwen
- Gerrit-Jan
[quote="Pyro_loe"]ik heb ook geen bose radio, maar een becker indianapolis met navigatie erin.
welk bakje bedoel je?van boven naar beneden zit er - radio - klimaatbedienpaneel - opbergvak
wat je bovenop het dashbord ziet zitten (dat vierkant) is geen bakje maar onderdeel van de ventilatie, daar kan je niets inbouwen[/quote]
naa jongens wat ik nou toch op ebay.de zag :lol:
dit heb ik nog nooit gezien en het lijkt mij nog een orginele optie ook!! niet supermooi maar toch even de moeite waard om het jullie te laten zien
welk bakje bedoel je?van boven naar beneden zit er - radio - klimaatbedienpaneel - opbergvak
wat je bovenop het dashbord ziet zitten (dat vierkant) is geen bakje maar onderdeel van de ventilatie, daar kan je niets inbouwen[/quote]
naa jongens wat ik nou toch op ebay.de zag :lol:
dit heb ik nog nooit gezien en het lijkt mij nog een orginele optie ook!! niet supermooi maar toch even de moeite waard om het jullie te laten zien

naa jongens wat ik nou toch op ebay.de zag :lol:<blockquote class="Quote">Pyro_loe" said:ik heb ook geen bose radio, maar een becker indianapolis met navigatie erin.
<b>welk bakje bedoel je?</b>van boven naar beneden zit er - radio - klimaatbedienpaneel - opbergvak
<b>wat je bovenop het dashbord ziet zitten (dat vierkant) is geen bakje maar onderdeel van de ventilatie, daar kan je niets inbouwen</b>

Wat had je gezien dan?

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@JDuijnker: Dat gaat-ie je niet meer verklappen, hij is sinds nov 2011 niet meer online geweest ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16