welke audi radio heeft een code

Audio - Video - Navigatie
mx-man
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

11 okt 2010, 20:52 0 x

[quote="falcon"][quote="mx-man"]verkoper blijft volhouden dat er geen code nodig is :roll: k zal binnen kort wel zien als ik hem ophaal.
Thijs[/quote]
Er zijn 2 typen radio: bij de ene moet je altijd een code invoeren zodra deze los van de stroom is geweest. Bij de andere moet je alleen een code invoeren als de radio in een andere auto geplaatst wordt. Wellicht heb je hier te maken met dat 2e type en hoeft de verkoper dus in zijn auto geen code in te voeren...[/quote]

hoe merkt de radio dan dat hij gewisseld is?

Thijs
falcon

11 okt 2010, 22:05 0 x

[quote="mx-man"][quote="falcon"][quote="mx-man"]verkoper blijft volhouden dat er geen code nodig is :roll: k zal binnen kort wel zien als ik hem ophaal.
Thijs[/quote]
Er zijn 2 typen radio: bij de ene moet je altijd een code invoeren zodra deze los van de stroom is geweest. Bij de andere moet je alleen een code invoeren als de radio in een andere auto geplaatst wordt. Wellicht heb je hier te maken met dat 2e type en hoeft de verkoper dus in zijn auto geen code in te voeren...[/quote]
hoe merkt de radio dan dat hij gewisseld is?
Thijs[/quote]
Ik heb dit zelf opgezocht toen ik mijn cruisecontrol ging inbouwen en de accu los wilde maken. Heb zelf de Chorus 2 en die schijnt te communiceren met je komfortsteuergerät (computer onder de bestuurdersstoel) volgens deze post. Een Chorus 1 daarentegen schijnt dit niet te doen, daarbij moet je dus iedere keer de code invoeren.
mx-man
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

11 okt 2010, 22:51 0 x

of te wel, dan heb je can bus nodig... :( en dat heeft mijn A2 denk het niet...

Thijs
@lf

11 okt 2010, 22:53 0 x

Het wordt steeds helderder.
Plaats reactie