Cradle voor iPhone
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Lees anders even deze post door @iKnijff:
Geen audio over luidsprekers met gebruik van cradle of bluetooth verbinding
Geen audio over luidsprekers met gebruik van cradle of bluetooth verbinding
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beetje vertrouwen, beleid en kijk eens wat een mooi resultaat voor een eerste keer. Netter kan bijna niet, je bent toch bezig met mechanische bewerking op kwetsbaar materiaal. Niets meer aan doen, wellicht hooguit met wat fijn schuurpapier nabewerken en met Edding zwart maken.
@Bert was me net voor mbt Bluetooth en laden, check zeker het voorgestelde topic.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Dank voor het compliment. (:
Het topic wat jullie noemen had ik al gelezen. Duncan heeft mijn auto gezien en gaf aan dat Bluetooth mogelijk moet zijn. Daarom vermoed/hoop ik dat met VCDS op te lossen is.
Het topic wat jullie noemen had ik al gelezen. Duncan heeft mijn auto gezien en gaf aan dat Bluetooth mogelijk moet zijn. Daarom vermoed/hoop ik dat met VCDS op te lossen is.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Jammer maar..... een boor in juiste maat rood gloeiend stoken en dan de achterkant die meestal glad en rond in erin stempelen, gladde mooie deuk.
Verder even telefoon poetsen of was je bij de plaatselijke snackbar bezig?
Zelf kan ik dit niet gebruiken, veroordeeld tot de Action klem in luchtrooster omdat ik een hoesje gebruikte!
Verder even telefoon poetsen of was je bij de plaatselijke snackbar bezig?
Zelf kan ik dit niet gebruiken, veroordeeld tot de Action klem in luchtrooster omdat ik een hoesje gebruikte!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- iKnijff
Dat stempelen heb ik geprobeerd op een ander plastic onderdeel, maar resulteerde in slierten materiaal bij het terughalen. Wellicht niet heet genoeg gemaakt, maar ik zag het in ieder geval niet zitten om dat op de cradle te doen.
Hehe, zo'n scherm blijf je schoonmaken. Zit binnen een paar uur weer onder de vegen, dus maak 'm alleen schoon als het echt niet meer kan. Met een verlicht scherm vallen de strepen nauwelijks tot niet op.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Jelle, er zijn schuuradapters voor de dremel die een ronde vlakke vorm als schuuroppervlak hebben. Dan is misschien een idee on toch zo’n mooi scherpe rand er in te krijgen.
Wat betreft het niet vinden van een BT signaal en stoppen met opladen kort na plaatsen telefoon, komt me helaas bekend voor. Ik ben bang dat de bt module heen is.
Zoals Bert al aangaf, hij had dezelfde symptomen. Na een heleboel uitproberen, meten en coderen bleek toch de module de boosdoener. Er is hoop, alleen niet geheel gratis.
Grtz
Wat betreft het niet vinden van een BT signaal en stoppen met opladen kort na plaatsen telefoon, komt me helaas bekend voor. Ik ben bang dat de bt module heen is.
Zoals Bert al aangaf, hij had dezelfde symptomen. Na een heleboel uitproberen, meten en coderen bleek toch de module de boosdoener. Er is hoop, alleen niet geheel gratis.
Grtz
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je boor heet genoeg is en draaiende erop drukte....
Dan plakt het niet of je had voor de proef totaal ander plastic soort.
Dan plakt het niet of je had voor de proef totaal ander plastic soort.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- iKnijff
Vandaan ben ik bij Tom langs geweest in Den Haag. Tijdens de meeting gaf hij aan dat hij er wel voor zou kunnen zorgen dat de cradle m'n iPhone altijd op zou laden. Hij heeft er met een bypass voor gezorgd dat dit inderdaad het geval is. De telefoon laadt nu op in de cradle en hierdoor heb ik geen losse snoertjes meer in de auto.
Mooi om te zien dat Tom enorm veel weet van de techniek van de A2 en daarnaast ook een erg geschikte gozer is. We hebben zitten praten over van alles en nog wat. Al met al een zeer positieve ervaring.
@timmus, nogmaals bedankt voor je inzet!
Mooi om te zien dat Tom enorm veel weet van de techniek van de A2 en daarnaast ook een erg geschikte gozer is. We hebben zitten praten over van alles en nog wat. Al met al een zeer positieve ervaring.
@timmus, nogmaals bedankt voor je inzet!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooie aanpassing die nét dat beetje extra comfort geeft.
Is this something which you could share in a HowTo @timmus? And if that would require you to do it all over again, you might try to explain? We can translate it afterwards which makes it also easy to find for the Dutch only readers
.

Is this something which you could share in a HowTo @timmus? And if that would require you to do it all over again, you might try to explain? We can translate it afterwards which makes it also easy to find for the Dutch only readers

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16