Geen audio over luidsprekers met gebruik van cradle of bluetooth verbinding
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Pairen lukt niet?
Ben je in het bezit van een cradle en bijpassend toestel?
Ben je in het bezit van een cradle en bijpassend toestel?
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hi WHM, daar heb ik wat aan. Dit is een carkit van de eerste generatie. Dat wil zeggen met een losse telefoon met snoer op cradle die hier op gemonteerd kan worden. Dit komt ook overeen met jouw gevonden regelunit in de bijrijders geheimvak.
Dit is geen BT capable carkit helaas.
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Dus een echte klassieker!DED@2 schreef: ↑07 mei 2018, 22:12Hi WHM, daar heb ik wat aan. Dit is een carkit van de eerste generatie. Dat wil zeggen met een losse telefoon met snoer op cradle die hier op gemonteerd kan worden. Dit komt ook overeen met jouw gevonden regelunit in de bijrijders geheimvak.
Bedankt voor de info.
Is er nog een manier om via dat snoertje (mini-jack oid) te verbinden met mijn Symphony? Zodat ik toch via de speakers kan spreken en horen?
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Kort en bondig, ja dat moet lukken.
Langere versie, dan moet eea compleet aanwezig zijn en juist bekabeld te worden. Hier heb je het schema voor nodig en ik kan van hier uit niet beoordelen of je alles compleet hebt. In ieder geval heb je de cradle met telefoon en kabelboom nog nodig, van wat ik zie.
Ik zou in jouw geval bijvoorbeeld deze nemen. Is origineel Audi en functioneert via BT. Mi meer gemak
Langere versie, dan moet eea compleet aanwezig zijn en juist bekabeld te worden. Hier heb je het schema voor nodig en ik kan van hier uit niet beoordelen of je alles compleet hebt. In ieder geval heb je de cradle met telefoon en kabelboom nog nodig, van wat ik zie.
Ik zou in jouw geval bijvoorbeeld deze nemen. Is origineel Audi en functioneert via BT. Mi meer gemak
- Bijlagen
-
- 5EB0BB9C-36A7-4E2D-97DC-DD58FF50AD94.MOV
- (9.65 MiB) 153 keer gedownload
-
- 779AD811-4642-406D-90AC-0AAFA30D4D45.jpeg (730.07 KiB) 3880 keer bekeken
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Kan helaas je filmpje niet afspelen op een iPhone of iPad. Het wordt lastig om een cradle te bemachtigen voor mij.DED@2 schreef: ↑08 mei 2018, 11:49Kort en bondig, ja dat moet lukken.
Is er een optie via Symphony (radio/cassette speler) een kabel te verbinden? Om op die manier te bellen?