iPhone aansluiten op originele carkit.

Audio - Video - Navigatie
Plaats reactie
Okumaatje

09 feb 2012, 13:55 0 x

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is en wat ik daar voor nodig heb. Is er een verloopkabel of kan dit alleen via een speciale Bluetooth module ?
Okumaatje

09 feb 2012, 22:10 0 x

Concert 2 zit erin en het is een originele carkit met een houder voor een Siemens c45 en nog wat types. Houder heb ik eruit gehaald en in de middenconsole onder de asbak zit een stekkeraansluiting.
Linkjes zijn altijd goed dus ik hou mij aanbevolen.
Okumaatje

10 feb 2012, 17:51 0 x

Dank je, dan ga ik voor de meest complete. Alleen dan nog even kijken of ik de microfoon van de originele carkit kan gebruiken want dan zie je er helemaal niets meer van.
Bossink

10 mei 2012, 00:19 0 x

Ola!
Ik heb de onderstaande aansluiting in m'n middenconsole. Ik meen dat we het hier over hetzelfde hebben?
Afbeelding

Afbeelding

Ik wil later nog eens kijken om een setje als Anylink erin te bouwen. Maar voor nu zoek ik simpelweg een koppelstekkertje voor m'n iPhone. Weet iemand of zoiets bestaat? Ik ben nu zo aan het prutsen met oordopjes...

En, wie heeft z'n iPhone succesvol gekoppeld (via welk systeem dan ook..) met een Concert II? Ik ben erg benieuwd hoe je dat hebt gedaan, en wat de ervaringen (en natuurlijk tips) zijn.
Ik ben uiteindelijk op zoek naar een systeem waarin ik m'n telefoon 1 x inklik, waarna ik toegang heb tot de muziek, en handsfree kan bellen.
Ik heb overigens geen multifunctioneel stuur....

Bedankt alvast!
Plaats reactie