Inbouw Parrot CK 3000
Ik wil een Parrot CK 3000 aansluiten op m'n Concert II. Ik heb alles via de ISO connectors aangesloten maar ik krijg geen spanning op de Parrot. Ik denk dat ik ergens een geschakelde plus vandaan moet trekken omdat dit voor de radio via de CAN bus gaat. Waar kan ik het makkelijkst een geschakelde plus aftappen ?
dit stukje tekst komt van de duitse a2 forum over de inbouw van een parrott 300 peter. hoop dat je er wat aan hebt.
die installation gestaltet sich relativ einfach, nur die adapter zwischen die serien-ISOs und das radio stecken. da allerdings bei den neueren A2s das zündungsplus über CAN kommt, muss eine zündungsplusstrippe vom sicherungskasten oder von der kliuma gezogen werden.
mvgr sander
die installation gestaltet sich relativ einfach, nur die adapter zwischen die serien-ISOs und das radio stecken. da allerdings bei den neueren A2s das zündungsplus über CAN kommt, muss eine zündungsplusstrippe vom sicherungskasten oder von der kliuma gezogen werden.
mvgr sander
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of ik de plus van de ECC kan gebruiken. Bedieningspaneeltje van de Parrot komt in de asbak (die wordt toch niet gebruikt en zo zit ie ook mooi uit het zicht). Ik wilde het microfoontje achter het roostertje plaatsen bij de interieurverlichting. Weet iemand wat voor functie dat roostertje heeft ?
[quote="Peter"]Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of ik de plus van de ECC kan gebruiken. Bedieningspaneeltje van de Parrot komt in de asbak (die wordt toch niet gebruikt en zo zit ie ook mooi uit het zicht). Ik wilde het microfoontje achter het roostertje plaatsen bij de interieurverlichting. Weet iemand wat voor functie dat roostertje heeft ?[/quote]
Dat roostertje heeft in mijn A2 met orginele carkit ("Freisprechanlage"), de microfoon er achter zitten. Deze zit rechts van de schakelaar van het OSS (open sky system oftewel zonnedak).
Dat roostertje heeft in mijn A2 met orginele carkit ("Freisprechanlage"), de microfoon er achter zitten. Deze zit rechts van de schakelaar van het OSS (open sky system oftewel zonnedak).