rns-e

Audio - Video - Navigatie
Gesloten
sanders

24 jun 2011, 16:50 0 x

een tijdje terug had ik een rns-d navigatie ingebouwd, leuke radio maar het bleef toch kriebelen om eens te kijken naar een rns-e dvd navigatie. Vorig weekend de ombouw van rns-d naar rns-e gedaan en moet zeggen die radio is super. Navigatie werkt perfect en ook het geluid uit de boxen is geweldig. Icm het fis display mooi gezicht. heb wat foto's in mijn fotoalbum gezet.

gr
Rens 79

24 jun 2011, 18:56 0 x

[quote="sanders"]een tijdje terug had ik een rns-d navigatie ingebouwd, leuke radio maar het bleef toch kriebelen om eens te kijken naar een rns-e dvd navigatie. Vorig weekend de ombouw van rns-d naar rns-e gedaan en moet zeggen die radio is super. Navigatie werkt perfect en ook het geluid uit de boxen is geweldig. Icm het fis display mooi gezicht. heb wat foto's in mijn fotoalbum gezet.

gr[/quote]
Heb zojuist de foto´s bekeken em moet zeggen dat het er inderdaad netjes uit ziet.
Kon de km stand niet goed aflezen maar dacht iets te zien van 260.000 klopt dat?
Het lijkt mij alleen een beetje laag zitten om de nav goed te bekijken (je moet echt naar beneden kijken) misschien valt dit in het eggie wel mee,maar het is wel een hele mooie optie.
sanders

24 jun 2011, 20:30 0 x

Dat naar beneden kjjken valt wel mee hoor. Plus je dat je op het Fis display ook de gegevens ziet, zoals de afstand, richting en de aankomst tijd.
Km stand is 280.000km

Gr
Rens 79

24 jun 2011, 20:47 0 x

[quote="sanders"]Dat naar beneden kjjken valt wel mee hoor. Plus je dat je op het Fis display ook de gegevens ziet, zoals de afstand, richting en de aankomst tijd.
Km stand is 280.000km

Gr[/quote]
Nog ff een klein vraagje onder bij jouw onderschrift staat onder andere Bis teller unit,maar dit moet zeker Fis zijn,of is dit de vertaling vanuit het Duits
lemoi

24 jun 2011, 23:14 0 x

Rens,

Dat is de nederlandse benaming: Bestuurder Informatie Display, in het duits Fahrer Informations Display
Thierry

27 jun 2011, 01:11 0 x

@Sander.
Wow! dit is echt super. Is heel professioneel gedaan.
Ik ben niet thuis in de technologie, maar heb wel in mijn A2 de NaviPlus, dus jouw oplossing interesseert me zeker. Ik vermoed dat de nieuwere versie stukken sneller en acurater is.
Is het eenvoudig up te graden naar rns-e of andere, en brengt het bijkomstigheden mee?
Ik bedoel:
- passen alle connectoren zomaar?
- werkt het BIS nog volledig?
- Kan je hiermee ook muziek CD's afspelen (mp3?)
- Heeft het nadelen?
- Vereist dit een andere GPS antenne?
- Kan een leek dit ook?
sanders

29 jun 2011, 16:45 0 x

hallo thierry,

hier wat antwoorden op je vragen:
- passen alle connectoren zomaar?
ja die passen maar wel met een verloopstekker, en afhankelijk of je bose in je auto hebt en een cd speler. Meer info vind je op deze site : http://www.kufatec.de/shop/product_info ... -Audi.html

- werkt het BIS nog volledig?
jazeker, als je bis hebt werkt het volledig.
- Kan je hiermee ook muziek CD's afspelen (mp3?)
De rns-e speelt audio cd , mp3 cd en heeft twee sd kaart slotjes waar je op een sd kaart muziek kan opzetten
- Heeft het nadelen?
ten opzichte van wat?
- Vereist dit een andere GPS antenne?
ja, een gps antenne met fakra aansluiting
- Kan een leek dit ook?
zal moeilijk zijn, maar met hulp is het te doen denk ik. front van de rns-e moet aangepast worden zal anders niet passen in de a2, en je moet in het bezit zijn van vagcom, anders krijg je de navi niet werkend.

als je nog meer vragen hebt of iets is onduidelijk laat het maar weten.

gr sander
Gesloten