Ja ik weet het maar concert II heeft te veel kuren. Dus ik heb een nette Pioneer autoradio gekocht.
Het leek zo makkelijk met de iso stekkers. Maar als ik de nieuwe autoradio aansluit met de stekkers helemaal niks. Als ik de concert weer terug aansluit doet ie het gewoon.
Heeft iemand een idee? Ik dacht eerst dat het aan de radio lag maar die is intussen vervangen door een ander.
Van concert II naar aftermarket
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb zelf de originele er nog inzitten, dus geen ervaring, maar ik zou het aansluitschema van de originele radio vergelijken met de nieuwe radio. Een voorbeeld hiervan zie je hier: https://www.audi-a2.nl/index.php?p=/dis ... ment_54479 Als de radio helemaal niets doet krijgt deze waarschijnlijk simpelweg geen stroom, dus 12v of aarde niet goed aangesloten. Maakt het op contact zetten nog iets uit?
Welke kabel heb je nu gebruikt om je after-market radio aan te sluiten?
Tegen de tijd dat het werkt moet je nog wel even kijken naar de radio ontvangst (heb je fantoomvoeding voor nodig), en of de achterspeakers het nog doen.
Succes! Ik ben benieuwd naar de oplossing.
Welke kabel heb je nu gebruikt om je after-market radio aan te sluiten?
Tegen de tijd dat het werkt moet je nog wel even kijken naar de radio ontvangst (heb je fantoomvoeding voor nodig), en of de achterspeakers het nog doen.
Succes! Ik ben benieuwd naar de oplossing.