Canbus interface

Audio - Video - Navigatie
Gebruikersavatar
EenpuntVier
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 okt 2019, 16:46
Locatie: Vlissingen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 mar 2021, 15:47 0 x

Ticcie schreef:
06 mar 2021, 22:33
Toen heb ik er een 1 din radio ingezet met 7 inch opklikbaar scherm erop. Android 9, CarPlay dongle en DAB dongle, maar uiteindelijk werkte de CarPlay dongle niet goed samen met de radio en vervolgens hield die radio er in z’n geheel mee op.
Los van dat hij deze mee ophield en CarPlay niet goed werkte; beviel dat voor de rest wel? En heb je hier foto's van?

Ik ben aan het kijken naar een soortgelijke vervanger voor mijn radio; een 1 din 7" van Joying.
2 din heb ik ook overwogen, maar vermoed dat er weinig van mijn dashboard overblijft als ik aan het dremelen begin :tongueclose
Ticcie
Audi A2 clublid
Berichten: 489
Lid geworden op: 15 okt 2019, 20:05
Locatie: Bussum
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 mar 2021, 21:04 2 x

Chris, dank voor die link, ik zal me er eens in verdiepen! Ik weet niet of jij er veel van af weet? Ik zit nl met het volgende probleempje: ik heb de agama car launcher. Als ik die een beetje ‘tune’, dan ziet er wat mij betreft prima uit en je kan er je eigen apps aan koppelen. Dat werkte prima op mijn vorige Android.

Echter, bij deze krijg ik de helft vd apps (die er al standaard op staan) niet gekoppeld aan deze launcher (of een andere). Hij ziet ze niet als apps oid?heb jij een idee hoe ik dit kan oplossen?


@ eenpuntvier: Zie hieronder de Arkright (Joying) zoals ik m had gemonteerd. Best ok, je zag alleen niet meer het hele aircopaneel en dat was wel wat lastig. Verder wel eentje nemen met een draaiknop voor t volume, de Android knop werkt alleen ok als je stil staat. Ik vind deze 2 din oplossing wel veel mooier en beter, mn ook door de knoppen. Het was wel een snelle octacore 4g/32gb uitvoering en ik heb nu een quadcore 2/16gb, maar wat mij betreft snel genoeg voor normaal gebruik.
A00D6A7C-9AD4-4D0C-9A5A-682EE737F162.jpeg
A00D6A7C-9AD4-4D0C-9A5A-682EE737F162.jpeg (2.62 MiB) 2164 keer bekeken
Gebruikersavatar
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Berichten: 594
Lid geworden op: 06 mei 2018, 17:49
Locatie: Muiden
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 mar 2021, 21:55 6 x

JAA! Mijn topic..

Als ik hier roep "bouwen!" weet iedereen hoe laat het iseen J bouwen dikke keutel draaien
een fakkel roken dampen
een vette kneiter vouwen.

vissuh (doen we meestal als we stoned zijn als je een dikke krijgt wordt je opeens zo stoned)
of gewoon ff chille;; als wij gaan roken, is het meestal.. kom we gaan een dikke tuul knakke, of een pater stomen, of we doen gezond en roken oregano sigaretten


Oh.. sorry! Ik lees het nu pas goed! Canbus interface! Ik las: "canabus"!

Nogmaals: excuses! :flushed:
betutteling is zinloos; passie is Goud
Gebruikersavatar
chrisgroot
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2020, 23:39
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

11 mar 2021, 12:53 0 x

Ticcie schreef:
09 mar 2021, 21:04
Chris, dank voor die link, ik zal me er eens in verdiepen! Ik weet niet of jij er veel van af weet? Ik zit nl met het volgende probleempje: ik heb de agama car launcher. Als ik die een beetje ‘tune’, dan ziet er wat mij betreft prima uit en je kan er je eigen apps aan koppelen. Dat werkte prima op mijn vorige Android.

Echter, bij deze krijg ik de helft vd apps (die er al standaard op staan) niet gekoppeld aan deze launcher (of een andere). Hij ziet ze niet als apps oid?heb jij een idee hoe ik dit kan oplossen?

A00D6A7C-9AD4-4D0C-9A5A-682EE737F162.jpeg

Soms ligt het aan iets simpels als de taal op Engels zetten. Sommige Launchers herkennen alleen de talen waarmee ze geprogrammeerd zijn en Nederlands is daar vaak niet een van ;).

Ik gebruik zelf iDrive (BMW copy) van een Duitse ontwikkelaar. Lijkt heel erg OEM, ondanks dat het BMW geïnspireerd is.

https://idrive.ibus-app.de/index_en.html

Car launcher is ook een aanrader trouwens.
Ticcie
Audi A2 clublid
Berichten: 489
Lid geworden op: 15 okt 2019, 20:05
Locatie: Bussum
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

12 mar 2021, 17:49 0 x

Bedankt! Je tips helpen helaas niet... het zit m er in dat een gedeelte vd apps systeemapps zijn en die herkent geen enkele launcher ben ik nu achter. Er bestaat een halve fix waarbij per systeemapp een soort snelkoppeling wordt gemaakt die wel wordt herkend. Maar die bestaat dan weer niet voor oa de CarPlay app, mijn belangrijkste app...

Nb Idrive is wel een mooie app! Als ik t met die systeemapps voor elkaar krijg, wordt dat de launcher.
Plaats reactie