Hoi allen,
Ik volg dit topic al een tijdje. Omdat de radio geen primair onderdeel van de auto is durf ik er wel aan te prutsen.
ik wil graag via Bluetooth muziek streamen. Hiervoor wil ik een yatour of vergelijkbaar aansluiten. Echter is mijn A2 met een Chorus met cassetedeck geleverd. Dus wel de originele bedrading.
Ik speuren op marktplaats en een radio uit een A4 frontje op maat gezaagd en de code achterhaald.
Ik denk klaar is Kees, maar helaas. Het schermpje gaat aan maar de knoppen niet, geen geluid en aan/uit loopt niet gelijk met de contactsleutel.
Nu lees ik over een canbus emulator maar aangezien alles origineel is lijkt me dat het canbus systeem nog moet weten dat het nu een concert is in plaats van een chhorus. Klopt dat?
Als laatste stap moet ik het Bluetooth verhaal er nog aan prikken, maar is de wisselaarpoort standaard geactiveerd?
Alvast bedankt!!
concert 2 radio
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Jeroen Willem
@ Hansjan dank je wel voor de link naar de howto carkit inbouwen.
Echter wil ik eerst de radio zelf aan de gang helpen.
Heeft er iemand ervaring of tips voor een goede canbus simulator? Ik heb er verschillenden gezien die à variëren in prijs en variëren in functionaliteit (verlichting, aan/uit , speaker aansturing)
Echter wil ik eerst de radio zelf aan de gang helpen.
Heeft er iemand ervaring of tips voor een goede canbus simulator? Ik heb er verschillenden gezien die à variëren in prijs en variëren in functionaliteit (verlichting, aan/uit , speaker aansturing)
- Audi_gekkie
Topicstarter (niet meer gemeld sinds november 2014) heeft deze topic al in verkeerde onderwerp geplaatst en het gaat nu zo verder.
@Jeroen Willem ik denk dat deze topic nog verder gaat.
Wil je jou vraag hier stellen?
http://www.audi-a2.nl/categories/avn
@Jeroen Willem ik denk dat deze topic nog verder gaat.
Wil je jou vraag hier stellen?
http://www.audi-a2.nl/categories/avn