Upgrade stoelen

Discussie over het interieur van de A2
Duckman
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

20 okt 2023, 22:22 2 x

Valt me op dat sommige verkopers echt denken dat zo'n interieur nog zo veel geld waard is. Onze auto's worden ouder en zeldzamer en mensen stoppen er echt niet zoveel geld meer in (de meeste dan).

Ik heb 2.5 jaar geleden een blauw lederen 5 persoon interieur gezien bij Eenink waarvoor ie 750 euro vroeg. Nou heb ik een 5 zitter in blauwe stof en vond dus de blauw lederen versie wel leuk en 'm €250 geboden. Werd compleet weg gewuifd. Inboedel heeft ie verkocht aan een kerel uit Aalten en die heeft dat interieur nu nog steeds liggen. Wil het ook niet kwijt voor een normaal bedrag en denk er ook gewoon €700 voor te kunnen vangen. Ik ben de enige die er naar vraagt want staat niet meer actief te koop......

Ik sta op het punt dat ik het interieur ook niet meer hoef. Km stand loopt lekker op van de A2 en merk dat ik er steeds minder geld in wil steken buiten het technisch goedhouden.
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 okt 2023, 09:36 1 x

Ik denk toch, dat als er stoelverwarming op zat, de stoelen niet lang te koop staan. Klopt wat je zegt dat er veel a2 bezitters, zijn, die niet veel geld in de wagen meer steken om deze te personaliseren, alleen nog onderhoud. Ik heb zelf ook sportstoelen erin met stoelverwarming, en dit laatste zou ik niet meer willen missen.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 okt 2023, 21:42 2 x

Sportstoelen zijn een welkome aanvulling voor degenen die veel kilometers dan wel dagelijks met de A2 rijden. Ze zitten een stuk prettiger dan de relatief vlakke standaard zetels.

De A2's worden steeds schaarser, daarmee unieker en wat mij betreft de moeite waard om nog steeds in te investeren. Zowel technisch als functioneel. Maar dat is mijn bescheiden mening. Goede sportstoelen met lederen wangen zal je onder de €750 niet vinden, dat is nog steeds een relatief gangbare marktwaarde. Tov de restwaarde van de auto is dat wellicht een flinke investering, maar een andere auto aanschaffen kost meer en je koopt de ellende van een ander. Dus ben je van plan er nog lang mee te rijden dan is het wat mij betreft geen desinvestering. En moet ie naar de sloop, dan levert zo'n set altijd weer geld op.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie