Climatronic uitbouwen
- Patrickbby
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik gok erop dat de ventilator inderdaad teveel stroom nodig heeft om te draaien voordat ik tot vervangen overga zal ik eerst de draaiende delen van de ventilator gangbaar maken, want zodra het zooitje draait blijft hij draaien.
- Patrickbby
Goed weer een kleine update het interieur filter zat niet geborgen met de 2 clips.
https://www.youtube.com/watch?v=OKLA_8QHxxg
Als je dit filmpje volgt ga je de fout in, de clips naar buiten is op slot en naar binnen is open, schijnbaar heeft het zooitje daar niet goed gesloten gezeten.
Nu even afwachten wat er weer gaat gebeuren
https://www.youtube.com/watch?v=OKLA_8QHxxg
Als je dit filmpje volgt ga je de fout in, de clips naar buiten is op slot en naar binnen is open, schijnbaar heeft het zooitje daar niet goed gesloten gezeten.
Nu even afwachten wat er weer gaat gebeuren
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ja deze delen zijn nog leverbaar.
Gelukkig zitten dezelfde delen ook op de VW Polo, Skoda Fabia en Seat Ibiza en worden nog steeds bij nieuwe auto's gemonteerd.
Dus levering is voorlopig nog gegarandeerd.
Let wel op bij bestellen van de ventilator dat je kiest voor de uitvoering van een links gestuurde auto.
Let op; als je besteld hebt dat je na levering meteen de doos van de ventilator open maakt en de waaier van de ventilator controleert.
Ik heb een paar keer gehad dat de waaier gebroken was door ruwe behandeling van producent, verkoper of koerier.
Gelukkig zitten dezelfde delen ook op de VW Polo, Skoda Fabia en Seat Ibiza en worden nog steeds bij nieuwe auto's gemonteerd.
Dus levering is voorlopig nog gegarandeerd.
Let wel op bij bestellen van de ventilator dat je kiest voor de uitvoering van een links gestuurde auto.
Let op; als je besteld hebt dat je na levering meteen de doos van de ventilator open maakt en de waaier van de ventilator controleert.
Ik heb een paar keer gehad dat de waaier gebroken was door ruwe behandeling van producent, verkoper of koerier.
- Airspeed
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Cool!
Als ik heel brutaal ben, kun je de onderdeelnummers bij gelegenheid erbij opzoeken?
Ik zal zeker dit moeten bestellen namelijk, want mijn fan heeft een eigen willetje en vliegt af en toe hard omhoog en soms ook niet.. Diagnose zegt ook dat er kortsluiting is in dat onderdeel.
De niet-Audi onderdelen (Seat, VW) zijn wsl ook een stuk goedkoper?
Tnx!!
Als ik heel brutaal ben, kun je de onderdeelnummers bij gelegenheid erbij opzoeken?
Ik zal zeker dit moeten bestellen namelijk, want mijn fan heeft een eigen willetje en vliegt af en toe hard omhoog en soms ook niet.. Diagnose zegt ook dat er kortsluiting is in dat onderdeel.
De niet-Audi onderdelen (Seat, VW) zijn wsl ook een stuk goedkoper?
Tnx!!
- HansJan
- Moderator
Heren,
Dit topic gaat over het uitbouwen van het climatronic / airco paneel en het reinigen van de ventilator in dat paneel.
Alle ins- en outs over de kachelmotor en 'weerstand worden in deze HowTo besproken.
Graag daar info vergaren en eventueel opvolging geven, zo houden we alles overzichtelijk. Dank!
Dit topic gaat over het uitbouwen van het climatronic / airco paneel en het reinigen van de ventilator in dat paneel.
Alle ins- en outs over de kachelmotor en 'weerstand worden in deze HowTo besproken.
Graag daar info vergaren en eventueel opvolging geven, zo houden we alles overzichtelijk. Dank!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16