Ik heb op eBay een bijwerksetje besteld.
Deze worden geleverd in de originele audi kleuren. Je kunt ze ook per originele audi kleur bestellen.
Ik heb een flesje Twist en een flesje Jive besteld. Om zowel m'n stuur als de stoelen wat bij te werken.
resultaat is onzichtbaar, dus perfect in mijn ogen. Succes met de klus!
https://www.ebay.com/usr/leather-doc
Kaal stuur bijwerken
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Blijven we on-topic mannen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo forum gasten,
Heeft er onlangs nog iemand zijn stuur voorzien van nieuwe paint?
En waar heb je de juiste spullen daarvoor bestemd...inmiddels zijn de linkjes in de onderstaande reacties niet meer werkzaam. Dus ben benieuwd naar de werkwijzen en welke producten je daarvoor hebt gebruikt en waar je ze gekocht hebt...
Mijn stuur schreeuwt inmiddels ook om onderhoud dus zou het graag van het voorjaar willen uitvoeren.
Groet Johan
Heeft er onlangs nog iemand zijn stuur voorzien van nieuwe paint?
En waar heb je de juiste spullen daarvoor bestemd...inmiddels zijn de linkjes in de onderstaande reacties niet meer werkzaam. Dus ben benieuwd naar de werkwijzen en welke producten je daarvoor hebt gebruikt en waar je ze gekocht hebt...
Mijn stuur schreeuwt inmiddels ook om onderhoud dus zou het graag van het voorjaar willen uitvoeren.
Groet Johan
Tanken doe ik graag ik rij "lach-gas"