Vandaag de multibox in de a2 geinstalleerd.
Alles gedaan zoals omschreven op de Engelse site.
De 2 plastic delen,waarvan 1 onder de voor console tot hij vastklikte zoals omschreven.
Ook de achterste gemonteerd,ook die klikte vast.
Maar bij het plaatsen van de box zelf klikt hij niet vast aan de voorzijde,voor zover ik kan zien komen alles uitsparingen overeen met de lipjes op de box zelf.
Heb zelf het idee dat het palletje wat bediend wordt met het knopje op de box zelf niet onder
het voorste plastic gedeelte komt, volgens de Engelse how to heb ik wel de goede adapter.
Wie kan mij verder helpen.
ps de box staat verder wel stevig(vast) alleen klikt hij niet
grt Rens
multibox
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik vermoedt toch dat hij vast zit. Heb je geprobeerd hem aan de zijkanten, daar waar het knopje zit, omhoog te trekken ? Ik haal de box er wel eens uit bij het verwijderen van de achterste stoelen, ik kan niet echt zeggen dat ik een klik hoor bij het terugzetten. Gr Eric
chipsoer schreef;
Ik vermoedt toch dat hij vast zit. Heb je geprobeerd hem aan de zijkanten, daar waar het knopje zit, omhoog te trekken ?
Nee dit heb ik niet geprobeerd,maar welke conclusie moet ik hier uit trekken?
Als hij los komt zit hij niet vast :lol: .
De box zit verder wel op 1 lijn en ook qua hoogte sluit hij/zij naadloos aan op de voor console.
Maar als hij bij jou ook niet klikt (box) dan hou ik het maar voor oke.
Bedankt voor je reactie,groet Rens
Ik vermoedt toch dat hij vast zit. Heb je geprobeerd hem aan de zijkanten, daar waar het knopje zit, omhoog te trekken ?
Nee dit heb ik niet geprobeerd,maar welke conclusie moet ik hier uit trekken?
Als hij los komt zit hij niet vast :lol: .
De box zit verder wel op 1 lijn en ook qua hoogte sluit hij/zij naadloos aan op de voor console.
Maar als hij bij jou ook niet klikt (box) dan hou ik het maar voor oke.
Bedankt voor je reactie,groet Rens