Als ik de ventilator demonteer dan voelt alles nog solide dus ook de lagers. Met de compressor in de schuur heb ik de ventilator behoorlijk laten draaien en dan hoor, merk of voel ik niets verontrustends. Maar goed, 't kan.
Om de ventilator te demonteren moet de zijstrip op de vloer bij de passagier instap eruit, het volledige handschoenkastje wat met 5 schroeven vastzit. (ook 1 schroef achter de muntenhouder) en daarna zie je de behuizing van de ventilator. 6 goudkleurige schroeven. (maat 5,5 of torcx 15) De twee bovenste schroeven zijn bijna niet te zien. helemaal moeilijk als je min 4,5 met een leesgedeelte inje bril hebt en je hangt op de kop ! Hell of a job maar wel leuk om te doen.
Ik zie het nog een poosje aan en als het zo blijft haal ik hem er weer uit.[/quote]
[quote="mister"]Ik heb vandaag nog duidelijk opgelet. En het gebeurt als hij lage toeren maakt... tot 3 strepen. Daarna blijft het weg. Hij blaast wel gewoon warme lucht. Zolang het werkt vind ik het goed. Alleen blijft wel een irritante geluid...
Als het iets beter weer wordt zal ik me eens wagen om het ventilator eruit te krijgen. Want ik heb geen garage waar ik kan werken.
Weet iemand wat dit kost? En heeft iemand een uitleg hoe ik erbij kan komen? Graag het liefst met foto's...[/quote]
Uitleg had mjuffer gegeven