opel manta is elleboog op de deur en hand op het dak alwaar het vossenstaartje aan de antenne wappert....
opel monza is iets decadenter en mag het armpje op de deur rusten.
is ook beter voor rinus anders krijgt hij een lamme arm... :lol:
dat met die ramen heb ik ook en is inherend aan de constructie.
niet echt een oplossing voor.
Veel lawaai tijdens rijden open ramen
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="koop9"]opel manta is elleboog op de deur en hand op het dak alwaar het vossenstaartje aan de antenne wappert....
niet echt een oplossing voor.[/quote]
:lol: :lol: :lol:
Maar ik denk ook, dat het inherent aan de constructie van de auto is. We moeten er mee leren leven. Het is tot nu toe wel de eerste auto waarbij ik persoonlijk het fenomeen meemaak.
De laatste twee dagen, sinds een langere tijd, weer op pad met de A2 en met de raampjes open gereden op een kiertje, en dan is het goed te doen. Maar helemaal open....ja, in de stad of in het dorp kan dat. Vind persoonlijk ook met raampjes open rijden prettiger dan met de airco aan.
niet echt een oplossing voor.[/quote]
:lol: :lol: :lol:
Maar ik denk ook, dat het inherent aan de constructie van de auto is. We moeten er mee leren leven. Het is tot nu toe wel de eerste auto waarbij ik persoonlijk het fenomeen meemaak.
De laatste twee dagen, sinds een langere tijd, weer op pad met de A2 en met de raampjes open gereden op een kiertje, en dan is het goed te doen. Maar helemaal open....ja, in de stad of in het dorp kan dat. Vind persoonlijk ook met raampjes open rijden prettiger dan met de airco aan.