Aankoop en montage S-Line sportstuur

Discussie over het interieur van de A2
Audi_gekkie

09 okt 2013, 13:26 0 x

[quote="HansJan"]Wat ik echter wel mis is feedback naar bijv. mail op nieuwe reacties op eigen posts. Bestaat dat? Moet het nu elke keer weer controleren. En een dagelijks/wekelijks overzicht van de actieve onderwerpen zou toegevoegde waarde bieden. Maar die vragen moet ik vast ergens anders stellen.[/quote]

Rechts bovenin kun je zien of persoonlijke berichten (PB's) zijn.
Daar onder kin je kiezen uit "Toon nieuwe berichten" of "Toon je eigen berichten"

Bedoel je dat?
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 okt 2013, 14:07 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Rechts bovenin kun je zien of persoonlijke berichten (PB's) zijn.
Daar onder kin je kiezen uit "Toon nieuwe berichten" of "Toon je eigen berichten"

Bedoel je dat?[/quote]
Nee, ik bedoel een bericht naar je e-mailadres zodra er een PB is gestuurd. En een dagelijks overzicht van actuele topics naar e-mail. Natuurlijk kan ik ook elke dag even kijken op het forum, maar via een overzicht per mail kan je beoordelen of er iets interessants tussenzit om te bekijken.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
HansJan
Moderator

09 okt 2013, 14:11 0 x

Ik ben inmiddels met Carsdream in contact geraakt over levering van een heel nieuw stuur. Ik heb daar toch iets meer vertrouwen in dan het sprokkelen op eBay of Marktplaats naar gebruikte sturen waar mogelijk iets mee loos is of toch niet (helemaal) past. Met een iets hogere investering heb ik dan ook gelijk een stuur wat 100% past, een werkende aribag heeft en met het gewenste S-Line logo.

Ik wil het nog laten voorzien van een (Imola)gele ring bovenop en wacht nog op een prijsopgave.

To be continued ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid

09 okt 2013, 15:32 0 x

[quote="HansJan"][quote="Audi-gekkie"]Rechts bovenin kun je zien of persoonlijke berichten (PB's) zijn.

Bedoel je dat?[/quote]
Nee, ik bedoel een bericht naar je e-mailadres zodra er een PB is gestuurd. En een dagelijks overzicht van actuele topics naar e-mail. Natuurlijk kan ik ook elke dag even kijken op het forum, maar via een overzicht per mail kan je beoordelen of er iets interessants tussenzit om te bekijken.[/quote]

Een berichtje naar je e-mailadres bij een gestuurde PB kan worden ingesteld op het gebruikerspaneel (staat links boven in het scherm) en daarna kiezen voor foruminstellingen.
Je ziet dan een rijtje instellingen, waarvan het bericht sturen bij PB er een van is.
Het abonneren op een topic (berichtje naar het e-mailadres als er een nieuwe bedrage is gepost) ben ik nog niet tegengekomen ...

Ontopic: de Imolagele ring bovenop het stuur is inderdaad een leuke verwijzing naar de interieur/exterieur uitvoering ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
HansJan
Moderator

09 okt 2013, 15:45 0 x

[quote="Peter_Audi_A2"]Een berichtje naar je e-mailadres bij een gestuurde PB kan worden ingesteld op het gebruikerspaneel (staat links boven in het scherm) en daarna kiezen voor foruminstellingen.
Je ziet dan een rijtje instellingen, waarvan het bericht sturen bij PB er een van is.
Het abonneren op een topic (berichtje naar het e-mailadres als er een nieuwe bedrage is gepost) ben ik nog niet tegengekomen ...

Ontopic: de Imolagele ring bovenop het stuur is inderdaad een leuke verwijzing naar de interieur/exterieur uitvoering ...[/quote]
PB optie gevonden, thanks! Nu nog wachten op de antwoorden ...
Topic abo: ik zal eens een verzoek indienen bij de beheerder.
Update 13h52: ik krijg nu e-mails wanneer er reacties komen op door mij geplaatste topics. Handig.

Ontopic: Thx! Ben erg benieuwd naar de meerprijs.
Plaats reactie