Concert 2 radio

Discussie over het interieur van de A2
Plaats reactie
Vinootje

08 mar 2016, 16:52 0 x

Goedemiddag
Ik heb een concert 2 radio in mijn A2 die het de ene keer wel doet en de ander keer niet. Het display brand de ene keer wel als ik muziek heb en de ander keer niet. Kan iemand mijn vertellen of het zinvol is om deze te laten maken. Zo ja heeft iemand een adresje die deze radio kan maken en zo ja wat kost zo iets .
JDuijnker

08 mar 2016, 19:05 0 x

Dat is de cd speler toch?. Ik heb er nog een van een audi A4. Die mag je wel overnemen voor 69,
Vinootje

15 mar 2016, 18:40 0 x

Goedemiddag ,

Sorry voor mijn late reactie , maar mijn radio doet het inmiddels weer.!!! Vraag me niet hoe dit kan , want ik kan je helaas hier geen antwoord op geven. Magic denk ik. Had de radio gedemonteerd en het voorfrondje er af gehaald deze uit elkaar gehaald , bekeken maar kon hier niets aan zien. Alles weer in elkaar gezet en hem weer terug geplaatst in de auto. En wat denk je jahoor alles doet het weer. Top,dus.
in ieder geval nog bedankt voor je aanbod.
groetjes  Johan.
JDuijnker

15 mar 2016, 19:58 0 x

[quote="Vinootje;53313"]Goedemiddag ,

Sorry voor mijn late reactie , maar mijn radio doet het inmiddels weer.!!! Vraag me niet hoe dit kan , want ik kan je helaas hier geen antwoord op geven. Magic denk ik. Had de radio gedemonteerd en het voorfrondje er af gehaald deze uit elkaar gehaald , bekeken maar kon hier niets aan zien. Alles weer in elkaar gezet en hem weer terug geplaatst in de auto. En wat denk je jahoor alles doet het weer. Top,dus.
in ieder geval nog bedankt voor je aanbod.
groetjes  Johan.[/quote]

Dat is mooi toch! Maar evengoed graag gedaan hoor. Nu voor een andere liefhebber....
Bluemotion

17 mar 2016, 17:34 0 x

JDuijnker schreef:
<blockquote class="Quote"><div class="QuoteAuthor">
Dat is mooi toch! Maar evengoed graag gedaan hoor. Nu voor een andere liefhebber....</div>
</blockquote>
Kan je deze radio aanpassen voor A2? Bovenste rand wegfrezen oid?
JDuijnker

17 mar 2016, 21:14 0 x

[quote="Bluemotion;53345"]
JDuijnker schreef:

Dat is mooi toch! Maar evengoed graag gedaan hoor. Nu voor een andere liefhebber....

Kan je deze radio aanpassen voor A2? Bovenste rand wegfrezen oid?[/quote]

Dat is inderdaad mogenlijk, bovenkant en zijkanten met een dremel. De behuizing en aansluiting zijn gewoon hetzelfde. Op duitse A2 forum zijn een aantal heren welke dat ook hebben gedaan. Maar mijn radio is gisteren verzonden naar een gelukkige koper welke er €130 voor heeft neergelegd....
Plaats reactie