Binnen verlichting

Discussie over het interieur van de A2
Seller

10 apr 2016, 15:16 0 x

Nou we na een half jaar weer een uitgebreid de tijd gehad om dit probleem nog eens bij de horens te pakken. Ik heb geen nieuw topic geopend omdat het nog steeds hetzelfde probleem is. 

Wat is het probleem: 

Binnen verlichting en make up spiegel verlichting doen het niet. instrument verlichting en verlichting knopjes doen het allemaal wel. 

Wat heb ik geprobeerd 

1 Error codes uitlezen, geen resultaat 
2. Zekering controleren, alle zekeringen zijn allemaal goed, heb ze praktisch allemaal gecontroleerd. 
3. Gekeken of er corrosie of iets dergelijks in de units zit, geen resultaat 
4. Gekeken of de lampjes stuk waren, geen resultaat 

Sporadisch doet hij het.... en met sporadisch is het niet te achterhalen waneer.. 

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat er ergens een draadbreuk zit. Maar de ham vraag is dan waar? 

Iemand een idee? 

PS ik heb een half jaar niet naar de A2 gekeken en de vrouw er lekker in laten rijden, hij rijdt nog als een zonnetje, alleen vraag ik mij af hoe mijn vrouw parkeert, de hele auto rondom heeft wel ergens een kras......
Audi_gekkie

10 apr 2016, 19:50 0 x

Doen beide units van de binnenverlichting het niet en ook beide kanten van de make-upspiegels?
Seller

13 apr 2016, 22:07 0 x

[quote="Audi_gekkie;53913"]Doen beide units van de binnenverlichting het niet en ook beide kanten van de make-upspiegels?
[/quote]

Beide doen het aan beide kanten niet.
Audi_gekkie

13 apr 2016, 22:21 0 x

Dus totaal 4 units die het niet doen. Alle zekeringen oké en geen foutcodes. Heb je wel spanning bij de zekeringen?
Zo nee dan...
Dan moet het in de CPU zitten. Misschien dat je kunt uitwisselen met een andere A2?
Hier een bedrijf die ze reviseert.

http://www.actronics.eu/shop/audi-a2-8z-2000-2005-ecu
Plaats reactie